Naučte se základy logiky. Implikace není totéž, co ekvivalence - je mezi nimi rozdíl. Pokud píšu, že Šlágr oblbuje lidi teleshoppingem, pak to žádným způsobem nevylučuje možnost, že teleshopping nebo oblbování provozuje i někdo jiný.
A v druhé půlce jste tu úvahu taky nedotáhl - klamavá reklama je zakázaná a teleshopping na stanicích typu Šlágr je dost na hranici. Podobně je třeba často místní vyhláškou zakázaný podomní prodej, podobným prodejem a z podobných důvodů by při společenské vůli bylo možné zakázat i teleshopping.
Jasně, musí k tomu být důvod, ale vzhledem ke kvalitě těch produktů a agresivitě reklamy je důvod o tom diskutovat.
Pro staré lidi to je tragédie, protože je to jediná stanice, na kterou se mohou koukat. Běžné stanice pro nejstarší generaci nevysílají vůbec a pokud starý člověk špatně slyší a nemůže prakticky poslouchat mluvené slovo, navíc zpravidla neumí přepínat programy na ovladači, je skutečně na Šlágr odkázán...