Stejně jako poslední reklamní akce Skylinku do poštovních schránek, kde lákají třeba na "spoustu HD kanálů" (ovšem typu Canal+ Domo HD, Šlágr Premium HD atd). Samozřejmě nepřítomnost Eurosportů a ostatních programů od Discovery pečlivě utajena.
Je prostě okruh "must have" stanic, který každý solidní operátor (a to nejen u nás ale i za hranicemi) v nabídce má, jinak riskuje nespokojenost klientů. A nespokojený klient je klient jednou nohou na odchodu, což bohužel platí více za hranicemi.
Tady si každý tak leda zanadává někde na fóru a pak jde a poslušně zaplatí. Blechy se přece nezbaví psa, na jehož hřbětě se můžou vozit. Ale nadávat mu budou...
Na řeči pana bezpřezdívky reagováno nebude, jeho názor mě prostě nezajímá.
Kolik klientů přibývá těm vašim úžasným OTT operátorům? Nula, nula, nic. To si akorát s panem Faistauerem (a samozřejmě s vaším alter egem Zprafce_rbitova, jenž se okamžitě provařilo) můžete nalhávat opak, leč peníze do pokladny to těmto operátorům stejně nepřinese. Lidé prostě nemají zájem o negarantované a vesměs nekvalitní služby, ostatně i zde to jeden z dalších diskutujících popisuje velmi přesně. Lze jenom dodat, že v prosinci se pár naivků nachytá, velmi rychle však procitnou a po povinných 3 měsících dají operátorům vale. Tak jako každý rok.
Charita to není, ale nějaké terno také ne. Což je prostě fakt bez ohledu na nějaké vaše diskuze kdesi na webu. Jediné rozhodující jsou peníze z tržeb na účtu operátora a těch je u OTT operátorů žalostně málo. A až skončí síťová neutralita, pak tito operátoři zmizí v propadlišti dějin, protože sami nemají ani metr vlastní infrastruktury a jenom se vezou v sítích cizích.
"A až skončí síťová neutralita, pak tito operátoři zmizí v propadlišti dějin,"
Máš tam ještě něco na pobavení? Podle tvé logiky do své sítě ISP nepustí žádného providera OTT. Což je nesmysl, smluvně se tak již děje dnes a naprosto běžně.
Jinak by totiž v dnešní době existence Internetu postrádala smysl, kdyby ISP blokovali poskytovatele obsahu, VoD apod.
Hned zkraje odmítám jakkoliv rozvíjet tuto debatu s demagogem a proto ji v zájmu konzistentnosti tématu ukončuji.
Nepleťte si TV, kterou provozuje operátor v sítích smluvních ISP partnerů a lze ji pokládat za IPTV, s nějakou OTT bez garance.
A běžný obsah na netu opět není to stejné, jako lineární šíření TV programů přes internet.
Od vás čekat, že byste dané problematice rozuměl, je velmi iluzorní, takže si zde můžete ukončovat co chcete, i tak vás nikdo nebere vážně.
3. 12. 2020, 13:09 editováno autorem komentáře
Nepíše o tom žádný JM, ale vy, protože jste jedna osoba. A nikde není dané, že po skončení síťové neutrality budou ISP ochotni brát do své sítě každého, kdo půjde zrovna okolo s nějakou internetovou TV. Naopak je velmi pravděpodobné, že si vyberou jenom jednoho smluvní partnera a ty ostatní pošlou k šípku. Pokud už TV nenabízí přímo oni sami a pak se bez třetích stran obejdou úplně.
Jak ty firmy rostou, jde pochopitelně UX/CC rapidně dolů. U SledovaniTV jsem utracel posledni 4 roky 2000+ mesíčně na třech účtech (doma, rodiče, byt v jiném městě kde podnikám). Už jsem na 399 a to jen proto že jsem vždy platil na rok dopředu a až to skončí je čas udělat pápá.
A soustavně něco nefungovalo, přesvědčit mojí 60+ let matku že ať použiju STB od nich nebo AppleTV tak se to 4x do měsíce odpojí a musíme to na dálku řešit je prostě nepoužitelné. Na mobilu se aplikace uplně vymkla kontrole ta funguje snad jenom někde v betatestu v pevném držáku v ruce/kapse nevydrží fungovat jak má na IOS ani 15 minut.
Všechny problémy vždy vyřešeny s podporou s tím že chyba u nich (často se sám deaktivuje balíček appletv a protože není placenej tak si to neobnovíte sami). Je to daň za překotnej vývoj a hlavně neschopnost dělat větší rodinné balíky (5-8 zařízení) společně se zaspáním proti konkurenci kde prostě 4 zařízení jsou 4 libovolná zařízení a ne nutnost to všelijak kombinovat.
Každoročně tyto promo akce fungují nadmíru efektivně. Počet uzavřených smluv prostřednictvím call centra a prodejní sítě s příznakem této promo výrazně převyšuje běžný průměr za obdobná období roku.
Ve spojení s nabídkou žádaného produktu, jakým TV v době nákupu vánočních dárků je, se jedná o prověřenou a optimalizovanou kampaň.
Vzpomínám jak ve veřejné promo akci dva roky zpět nabízelo Digi ke své OTT TV tablet Lenovo zdarma. Během chvíle se po nich zaprášilo a nárůst klientely byl v řádu tisíců.
Tvrdím, že ani ne tak nějaký ten program navíc v časově omezené akci přinese nárust klientů, jako spíš hodnotná hmotná věc nebo výrazná sleva za službu.