Soukromou zpravodajskou stanici CNN Prima News sledovalo loni nejvíc diváků od května 2020, kdy začala vysílat. Její průměrný celoroční podíl na sledovanosti dosáhl 1,75 procenta diváků.
Meziročně je to nárůst o 0,82 p.b. Podobně rostl zájem i o další tematické stanice, například průměrný podíl Prima Krimi se zvýšil na 3,35 procenta. Prima Love průměrně oslovila 2,39 procenta diváků, Prima Max 2,72 procenta, Prima Star 0,83 procenta a Prima Show 0,57 procenta.
I díky meziročnímu nárůstu tematických programů se Prima jako celek stala druhou nejsledovanější televizní skupinou u dospělých diváků. Vůbec poprvé dokázala v kategorii diváků starších 15 let porazit konkurenční Novu. Na první příčce je Česká televize.
„Rok 2022 byl pro skupinu Prima významným historickým milníkem, uvedli jsme rekordní množství nových pořadů vlastní tvorby a oblíbený seriál Slunečná jsme nahradili ještě úspěšnějším formátem Zoo,“ komentoval výsledky generální ředitel Marek Singer.
Průměrný denní podíl skupiny Prima na sledovanosti dosáhl 26,9 procenta. V hlavním vysílacím čase to bylo 26,94 procenta. „U obchodní cílové skupiny, tedy 15–69 let, jsme také potvrdili několikaletý rostoucí trend a dosáhli podílu na sledovanosti 26,42 procenta v celodni a 26,56 procenta v prime time,“ dodal Singer.
Historicky nejlepším měsícem od roku 2006 byl pro skupinu loňský červen, kdy v hlavním vysílacím čase podíl ve sledovanosti dosáhl 30 procent, v celodni pak 29,09 procenta v totožné cílové skupině.
Nejsledovanějším pořadem roku byl seriál Zoo na hlavním kanálu Prima. Průměrně přilákal k obrazovkám 1 230 000 diváků (share 31,14 procenta) v cílové skupině 15+. Za celý loňský rok bylo odvysíláno 75 premiérových epizod, každá z nich zvítězila v dané cílové skupině s nejvyšším share z hlavních večerních pořadů.
V těsném závěsu divácké oblíbenosti se umístily další dva premiérové seriály – Duch, kterého si nenechalo ujít v průměru 1 070 000 diváků (share 24,99 procenta), a Hořký svět s průměrnou sledovaností 902 000 diváků (share 23,68 procenta).