Nespokojené reakce zákazníků, kterým díky tomuto velkému využívání O2TV služba nefunguje na 100%, pochopitelně nenapíšou....
V podvečerních hodinách téměř nemožné využívání služby zpětného sledování. Když chcete nahlásit poruchu tak po dlouhé analýze služby a přípojky, se objeví hláška "Vaše služba a přípojka je v pořádku" a přitom koukáte na zamrzlý obraz. Když už se nějakým zázrakem dokážete spojit s podporou, tak vám poradí reset modemu a STB.
Zkoušel jsem i podávat reklamaci na tyto konkrétní dny. Ovšem problém je v tom, že Vám odpoví, že důkladně Váš požadavek prozkoumali a žádné záznamy o poruše na Vaší lince neevidují a proto reklamaci bohužel musí zamítnout. Ale "jako projev dobrých vztahů" vám dají slevu cca 50,-
Ta služba je evidentně přetížená....
Jako PR pro někoho kdo není klientem O2 a dají mu část O2 TV za 1,- tak pro něj to je super. Ale co my klienti, kteří platíme NET 250 Mbs a TV s HBO? I když budu v karantene a nebo aktuálně bez práce tak musím platit pořád 100% za službu, kterou nemohu využívat na 100%.
Plně souhlasím s názorem!!! Mám už druhým rokem stejný problém. Pořád O2 samá chvála, ale realita jiná. Mám už O2 hodně dlouho, ale komunikace s operátory byla v dřívějších letech mnohem lepší, dovolal jste se hned a hned se to řešilo. A pokud něco nefungovalo tak následovala omluva a kompenzace. Tak jsem rozhodnut pokud se k problémům konečně někdo rozumě nevyjádří (ne automat ale třeba majitel 02, prostě někdo rozumný), tak odcházím ke konkurenci. S pozdravem Zdenda