Názory k článku
Sledovanost O2 TV vzrostla, u Pornhubu tráví diváci průměrně 21 minut

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 4. 2020 17:01

    Mujmuf

    Nespokojené reakce zákazníků, kterým díky tomuto velkému využívání O2TV služba nefunguje na 100%, pochopitelně nenapíšou....
    V podvečerních hodinách téměř nemožné využívání služby zpětného sledování. Když chcete nahlásit poruchu tak po dlouhé analýze služby a přípojky, se objeví hláška "Vaše služba a přípojka je v pořádku" a přitom koukáte na zamrzlý obraz. Když už se nějakým zázrakem dokážete spojit s podporou, tak vám poradí reset modemu a STB.
    Zkoušel jsem i podávat reklamaci na tyto konkrétní dny. Ovšem problém je v tom, že Vám odpoví, že důkladně Váš požadavek prozkoumali a žádné záznamy o poruše na Vaší lince neevidují a proto reklamaci bohužel musí zamítnout. Ale "jako projev dobrých vztahů" vám dají slevu cca 50,-
    Ta služba je evidentně přetížená....
    Jako PR pro někoho kdo není klientem O2 a dají mu část O2 TV za 1,- tak pro něj to je super. Ale co my klienti, kteří platíme NET 250 Mbs a TV s HBO? I když budu v karantene a nebo aktuálně bez práce tak musím platit pořád 100% za službu, kterou nemohu využívat na 100%.

  • 1. 4. 2020 20:11

    .

    Naštěstí je možné od dnešního dne vypovědět smlouvu bez jakýchkoliv sankcí, výpovědní lhůta je 30 dnů a pak sbohem O2...

  • 2. 4. 2020 6:59

    bez přezdívky

    Plně souhlasím s názorem!!! Mám už druhým rokem stejný problém. Pořád O2 samá chvála, ale realita jiná. Mám už O2 hodně dlouho, ale komunikace s operátory byla v dřívějších letech mnohem lepší, dovolal jste se hned a hned se to řešilo. A pokud něco nefungovalo tak následovala omluva a kompenzace. Tak jsem rozhodnut pokud se k problémům konečně někdo rozumě nevyjádří (ne automat ale třeba majitel 02, prostě někdo rozumný), tak odcházím ke konkurenci. S pozdravem Zdenda

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).