Změna programového schématu celoplošné TV Seznam přináší výsledky. Stanice zařadila víc českých filmů a seriálů. Ve své cílové skupině díky tomu dosáhla výrazně lepšího výsledku než loni.
V prvním pololetí letošního roku byl její průměrný podíl na sledovanosti 1,61 % diváků ve věku od 15 do 69 let. O Velikonocích byla čtvrtou nejsledovanější stanicí. Pro srovnání, průměrný výsledek za loňské první pololetí byl 0,81 %.
Seznam investoval například do vysílacích práv k filmovým klasikám Slunce, seno, jahody, Slunce, seno a pár facek, Jak utopit doktora Mráčka, Vrchní, prchni! a Adéla ještě nevečeřela.
V programu se objevily také letité seriály z produkce Československé televize. Na sobotní večery stanice zařadila reprízy Chlapců a chlapů, Třetího patra nebo Synů a dcer Jakuba skláře.
U této strategie zůstane i dál. Z české filmové tvorby odvysílá o prázdninách například komedii Hoří, má panenko, film Kdyby tisíc klarinetů nebo Půl domu bez ženicha. Od srpna pak také nabídne ve středu seriál Ve znamení Merkura z roku 1978 o celnících, kteří bojují s pašeráky.
Kromě českých filmů nakoupila Televize Seznam i zahraniční snímky pro páteční večerní slot. V prvním pololetí diváky nejvíc zaujala Výplata s Benem Affleckem, Let s Denzelem Wahingtonem nebo Podfukáři 2 s Markem Ruffalem a Woodym Harrelsonem.