To, ze vetsina restauraci a tech, co na slevovych portalech nabizi sve sluzby, absolutne nepochopila vyznam takoveto sluzby, neni problem slevovych portalu. Mate samozrejme pravdu s tim pristupem nekterych podniku. Do takoveho podniku pak nezajdu opetovne ani s tim slevovym kuponem. Naopak do jinych zajdu i bez slevoveho kuponu, protoze tam mi dokazali, ze si to zaslouzi.
bohužel, nahnutý život mají i další portály s topky a vypadá to bídně, trh se hodně konsolidoval do pár rukou a všichni si zvykly využívat výhod z obratu a pozdní splatnosti, stačí jedno zaváhání a letí k zemi.
Při 40m měsíčních objednávek přes portál a 6 týdenní průměrné splatnosti faktur máte najednou pár desítek milionů na provoz, pár let to funguje, ale jakmile dojde k jednomu malému zaváhání, roztočí se smyčka a šlus.