Slovenská Joj spustí streamovací službu Play. Má tři obchodní modely

30. 3. 2022

Sdílet

Joj Play Autor: TV Joj

Soukromá slovenská televize Joj spustí 1. dubna vlastní streamovací platformu pod názvem Joj Play. Dostupná bude ve třech verzích. Bezplatná varianta bude registrovaným uživatelům zobrazovat reklamy. Ve variantě Lite uhradí předplatitel malý poplatek a uvidí reklamy jen před začátkem a po skončení pořadu. Kdo nechce reklamy vidět vůbec, musí si objednat verzi Premium.

Na rozdíl od konkurenční služby Voyo nebude Joj natáčet žádné exkluzivní pořady pro internet. Počítá spíše s internetovými předpremiérami obsahu, který potom zařadí i do běžného vysílání. Kromě vlastní tvorby nabídne v oddělené sekci celovečerní filmy, jejich zapůjčení ale bude za poplatek.

Výchozí předplatné bude podle informací slovenského portálu Velký obsah stát 3,99 eur měsíčně, při zahájení dostanou uživatelé zvýhodněnou cenu 2,99 eur měsíčně. V katalogu má být rovněž obsah ze stanic CS Film, CS History, CS Mystery a CS Horror. Joj se domluvila také na zpřístupnění pořadů z Mall.TV, sestřihů MMA zápasů Oktagon nebo podcastu U kulatého stolu.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).