To je možná jedna věc, kterou si nikdo neuvědomil a proč tvz. chytrá karanténa nemůže fungovat. Protože ji obsluhují lidé, pro které stisknutí tlačítka v aplikaci je neřešitelný problém. Tím nechci shazovat ty dámy, ty tam jsou, aby řešili svou práci a pokud ji dělají dobře, ale zkrátka jsou ve věku, kdy se kdysi možná učily v T602 a v této době zamrzly, protože jim to stačilo - vyplnit formulář, napsat cosi, žádná tlačítka. Ony nemůžou dělat chytré mapy nebo podobné vymoženosti.
Jenom nekolik drobnych poznamek:
1. Chytra Karantena neni eRouska.
2. Pokud jdu podle call scriptu a v call scriptu je napsano "ted se zeptej na dostupnost eRousky a zmacknu tlacitko", tak nezeptani se je pouha lajdackost operatora
3. Je mozne, ze cely ten koncept, jak funguji hygieny desitky let, je od zacatku vadny a i takzvane prvni hovory maji delat operatori call center a hygienici maji mit jenom metodicky dozor a analytiku nad tim
Co sem tak ze zpráv pochopil hlavně hygienické stanice neměly nástroje , tedy žádnou SMS a mailovou bránu pro z automatizování obesílání testovaných. Proto to měli často otestováno jestě ten den, ale info dostal klient až na den druhý protože to posílali "ručně".
A vsadím se že nejso požadavky pro kvalifikaci postavené na rychlosti jakou datlují maily a jiné zprávy