Vlákno názorů k článku
Spořitelna hromadně vypovídá bankovní identitu neaktivním uživatelům od Robert Seifried - Jsou banky vstřícné k zákazníkům, a jsou banky,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 5. 2023 6:55

    Robert Seifried

    Jsou banky vstřícné k zákazníkům, a jsou banky, které si myslí, že zákazník zkousne každou blbost a křivárnu, kterou na zákazníky vymyslí, aby si banka (nikoliv zákazník) ulehčila život, stejně jako za komunismu. Nechápu, jak někdo může mít účet u Spořitelny (už ten název!), rigidního ultrabyrokratického pohrobku komunistické instituce. A rakouská matka na tom nic nemění. Jednou jedinkrát jsme s hypotékou vstoupili na jeden rok ve svazek s touto bankou, a již tuto chybu nikdy neuděláme. Vůbec mě proto tato "úžasná" novinka ze strany ČS nepřekvapuje... Ale pokud to lidem nevadí, tak ať klidně u takové banky zůstanou...

  • 5. 5. 2023 11:37

    S474N

    Uprimne, drive jsem se podobnym pacientum taky vysmival, nechapal jsem to a klepal jsem si na celo.

    Ted jsem ve fazi, kdy jako klient Erste Premier vsem takovym kynu a rikam - jen se tam drzte a platte, at nam ma kdo platit ty letistni salonky, cestovni pojisteni a dalsi vyhody. Tedy, drzim vsem platicim klientum CS palce, at vydrzi!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).