V pořádku proti takovému přímému přenosu bych také nic neměl. Čekal jsem, že bude na Televizi Seznam nebo iDNES.tv, ale ono nic :-(. Nerozumím tomu, že obě televize mají v oblibě nehody a katastrofy. iDNES.tv to někdy s PP přehání až moc. Tak snad někdy příště bude zase zajímavý PP. Rád bych viděl živě rekonstrukci Vinohradské třídy, Negrelliho viaduktu, Libušské ulice nebo co se děje na Zahradním Městě či u Edenu. Třeba dneska jezdí všechny autobusy odklonem přes Koh-i-noor a od zítřka nemohou autobusy 165, 197, 203 využívat terminál Háje. Jsem zvědavý co se tam bude dít. 165 to chtělo odklonit jednosměrně přes zst. Poliklinika Háje a Horčičkova, linku 203 přes zst. Horčičkova - Háje s ukončením v zst. Milíčov bez zajíždění do zst. Modrá škola - Poliklinika Háje.
"Celkem se na facebooková videa z pražského srazu příznivců motorek Harley-Davidson podívalo 1 011 754 diváků" ... "Počet zhlédnutí videí dosáhl necelých tří set tisíc."
Mně to dnes po dovolené pomaleji zapaluje. Jaký je rozdíl mezi "podíváním se" a "zhlédnutím"? má to být, milion lidí na to kliknul a jenom třetina to shlédla celé?
Vyšší číslo uvádí dosah, tedy tzv. reach (nebo také total views), což je celkový počet uživatelů, kterým se daný post zobrazil na jejich osobním feedu. Zahrnuje taky i diváky, kteří přes příspěvek s videem pouze přescrollovali během listování ve svém newsfeedu, nebo ty, kteří kvůli automatickému spouštění facebookových videí zhlédli pouze první tři vteřiny.
Podrobněji o FV video metrikách třeba zde: https://sproutsocial.com/insights/facebook-video-metrics/
V souvislosti se zmíněnými prvními třemi vteřinami videa tvrdí marketéři z Facebooku, že téměř polovina konverzí vznikne u videopříspěvku právě během jeho prvních tří vteřin.
Zdroj: https://www.facebook.com/business/learn/facebook-creative-tips-for-mobile-videos-ads
Pod pojmem konverze se obvykle rozumí jakákoli akce uživatele provedená na externích stránkách (typicky zadavatele FB reklamy), na které vede odkaz z facebookového příspěvku. Na příklad tedy registrace na vašich stránkách, nákup ve zmiňovaném e-shopu, ale i zobrazení samotné externí stránky.
Druhé, nižší číslo, udává počet zhlédnutí (tzv. views), což by v případě Facebooku mělo znamenat zhlédnutí nejméně těch tří prvních vteřin daného videa (vzhledem k automatickému spuštění odpadá jako případná podmínka úmyslné kliknutí na tlačítko pro přehrání videa).
Podrobněji třeba zde: https://www.business2community.com/brandviews/buffer/counts-video-view-facebook-instagram-twitter-snapchat-buffer-guide-video-metrics-01772638
Pro tzv. Facebook Live Videos, tedy živé přenosy, což byl i případ zde zmiňovaného přenosu ze spanilé jízdy harlejářů po Praze, pak platí v některých ohledech krapet jiná pravidla, ale princip zůstává stejný.
Podrobněji o FB Live Videos třeba zde: https://sproutsocial.com/insights/facebook-live-tips/
Právě pro možné zmatky v uváděných cifrách je u článku uvedena i tabulka s jejich podrobnějším rozpisem ;-)
Děkuji za dotaz a přeji klidný zbytek týdne!