To je o poměru příjmů a výdajů. Ony ty příjmy z reklamy nejsou kdoví jak vysoké, ale na druhou stranu má TV Barrandov i nízké výdaje. Takže to nemusí nikdo dotovat, ono si to na sebe poslední tři roky vydělává.
Za rok 2018 skončila skupina TV Barrandov v zisku přes 100 milionů Kč. Aneb když máte oproti Nově čtvrtinové příjmy a pětinové výdaje. A ano, hodně velký vliv na nízké náklady má to, že polovina pořadů má jediného účinkujícího (pana Soukupa) a v tom zbytku se vám točí stále ta stejná (malá) parta. Z některých (alespoň trochu) oblíbených pořadů nízkorozpočtovost úplně čiší:
- Nebezpečné vztahy - jednodušší scénář než dříve, bez obecenstva
- Záchranáři - recyklace starších příběhů
- Big Ben - novější díly mají "ochotnicky špatný" dabing
- prakticky vše je reprízováno alespoň čtyřikrát. Někdy docela chytře, viz "Nebezpečné vztahy" a "Jak to dopadlo" - kvůli dvěma minutám navíc jsou diváci ochotní zkouknout půl roku starý díl celý znova
Zkrátka mají tak nízké náklady, že je i sledovanost v řádu stovek tisíc diváků pohodlně uživí.