Filmový kanál Nova Cinema představí v neděli 1. prosince nový vizuální styl. Následuje tak hlavní stanici Nova, která grafiku obměnila v srpnu letošního roku.
„Divák se má při sledování stanice Nova Cinema cítit výjimečně. A podle toho jsme k redesignu přistupovali,“ uvedla šéfka kreativy Jana Vavreková.
Stanice kromě loga neposkytla žádné ukázky, Jana Vavreková jen popsala základní principy: „Hojně využíváme lens, flare a glow efekty, umožňující nám hrát si s hloubkou a světlem, a tvořit tak kontrast a variace při přechodu mezi contentem a grafikou. Typická je dále kombinace blur efektů a gradientů s kontrastně jednoduchým a čistým fontem. Tento jednoduchý element staniční grafiky nám slouží především pro jasnou navigaci a informace pro diváky,“ dodala.
Slogan stanice je Zaostřeno na film. „Cílem bylo přinést divákům značku, která je vizuálně jasně odlišitelná a zároveň zachovává charakteristickou eleganci. Naše práce spočívala v tom, abychom Nova Cinema nejen jednoznačně začlenili do Rodiny Nova, ale také vytvořili její vlastní a nezaměnitelný styl, který si diváci snadno zapamatují,“ poznamenal marketingový ředitel Jakub Strýček.
Termín nasazení nové grafiky nebyl vybrán náhodně, Nova Cinema totiž slaví 1. prosince 17. narozeniny. Související kampaň propojuje svět filmu s diváckým zážitkem, kdy čočka objektivu symbolizuje svět před i za kamerou a oči reprezentují diváka.
Na tvorbě nového vizuálního stylu se podílela newyorská agentura LoyalKaspar, přičemž klíčovou roli sehrálo kreativní oddělení Novy, které zajistilo 80 % práce ve vlastních kapacitách. Agentura se podílela i na tvorbě nového loga a vizuální identity hlavní stanice.
