Jako nápad je to hezký, ale podle mě to míjí problém, ani bez specializovaného SW není problém říci nadřízenému, že pokud na týden plánuje 30 hodin porad, tak nezbývá moc času na práci, ale pokud vedení trvá na poradách, protože email je moc neosobní, tak to skončí buď neodvedenou prací nebo přesčasy.
Teoreticky je tam ten nadřízený od toho, aby porady sám organizoval a vedl. V praxi je někdy efektivnější, když se pracovníci mezi sebou radí sami :-) Ostatně i taková obyčejná věc jako je telefon může hodně pomoci. Pokud se má řešit problém a ne sociální kontakt, nemusí se na sebe koukat či dokonce prohlížet 3D hologramy všech kolegů.
Story of my life. Situace je o to smesnejsi ze pro netechnickeho manazera je prace udelana poradou. On po porade dilci praci skoncil. Chybi mu vhled o tom co je za tim ve skutecnosti.
Pro cloveka co to musi zanalyzovat, rozplanovat praci a pak ji udelat to teprv zacina. Z jedne hodiny je tak prace na 14 dni a kumuluje se to dalsimi poradami.
Blby je to ve firmach s ukecanymi manazery a mizernymi projektaky. A je jedno jestli korporat nebo jen trochu vetsi firma.
Mel jsem takoveho jednoho QA manazera ktery rozhodl a mel za to ze kdyz se rozhodne ze testovaci farma nejakym zazrakem od te chvile bude protoze cmoud. Inu.... i cmoudu chybi cipy i kdyz je firma vyrobcem hw. Dodnes se nabrani testeri toci na zidlich a cekaji na zazraky cmoudu.
28. 10. 2021, 12:38 editováno autorem komentáře