tak pořád lepší no AAAA record než stale AAAA záznamy :).
Ale jo, jsou v tom zatím takoví dětských a nevypadá to profesionálně, dělají chyby, je to nesourodé, zmatkovité, křečovité. Já jen doufám, že se to někdy přehoupne a přestanou třeba říkat, že AAAA vlastně nepotřebují a že to uživatelé nevyžadují...
1700 povinností jsou pro všechny typy podnikání najednou, bohužel to nelze lépe filtrovat. Naštěstí jsi si vybral jen počet, kdybys sečetl kolik hodin jim musíš věnovat každý rok, vyšlo by ti přes 32 000 hodin.
Beru to prostě z technického hlediska jako "pěknou" datovou sadu k dalšímu zpracování, nikoliv jak konečnou službu, přeci jen se to jmenuje "DATABÁZE INFORMAČNÍCH POVINNOSTÍ". Z popisu tady ve zprávičce nebo z tiskovky bychom si opravdu mohli myslet, že to má někdo reálně používat, to asi ale zatím ani nebyl záměr.
Zase na druhou stranu, když už to proboha nazvou databází, aspoň by exportovaný formát mohl být strojově zpracovatelný, v xml opravdu nechci vidět html tagy nebo hodnoty typu <time>10,08 hod.</time>. Od čeho tady máme data.gov.cz a jejich doporučení, možná mají dalšího kandidáta do sekce https://opendata.gov.cz/%C5%A1patn%C3%A1-praxe:start
myslím, že jsme na dobré cestě, je to pilotní provoz. Mně se na tom líbí, že dali data dohromady, to je na tom celé na nejtěžší věc. Udělat už nějakou rozumnou a graficky přehlednou fasádu může udělat i někdo z komunity, já jsem v první řadě rád za data.
Teď ještě, aby se to nastala doba, kdy bude závazný katalog povinností a při komunikaci úřadů se budou rovnou odkazovat na konkrétní povinnost z katalogu, kde by mohla být lépe rozpadlá, popsaná, s odkazy na formuláře či možností rovnou vše vyplnit.