Taky by mě zajímalo zda na to bude mít T-mob i svoje techniky kteří to budou chodit nastavovat, měnit vadné kusy apod., protože se mi ještě nedonesla informace, že by technici xDSL služeb, měli pro T-mob dělat servis koncových zařízení. V praxi by to totiž znamenalo, že když zákazník nahlásí poruchu, přijede technik xDSL, řekne že do posledního bodu je síť v pořádku a vadný je tedy modem a předá to zpět na T-Mob s tím, že je vadné jejich zařízení... Takže se bude týden čekat než přijede jeden pikolík kterej zjistí, že síť je v pořádku a pak se bude další týden čekat až přijede druhý na výměnu. Snad to ve finále bude jinak a tenhle hrůznej scénář se nenaplní :) nechme se T-mobilem překvapit... :D
I tak... Zákazník se potáhne na prodejnu tam mu vymění, přijde domů, zapojí a hle... nic... takže zákazník rudej až na zádech si zase užije telefonování a vysvětlování a pak bude čekat na technika... :D a čekám kdy T-mob přijde s podobnou pitomosti jako přišlo O2 se SmartBoxem :)
Ano ale T-Mobile prodává službu s prefixem/56 to znamená, že pokud do lanu modemu zapojím druhý router který nastavým na automatickou konfiguraci IPV6 se taky nakonfiguruje. A ne jak kámoš musel složitě laborovat, nakonec dát modem do bridge koupit Turris a pak to mohl delegovat dál. Pokud koupil modem od T-Mobile tak je povinost T-Mobile třeba i za poplatek tohle na vlastním modemu nastavit.
Ne nebudou to nastavovat , protože soužástí smlouvy o poskytování služeb nebudou služby pro vaši sít ale pro jeden koncový bod . LAN bude jen a jen na Vás . Tohle není o B2B
Ale nečekám že TM ani jiný proviter bude mít pro Vás vhodný DSLmodem\router iPV6 bez ohledu na model finnacování. Tady jde jstejně podle mne o smyšlený příběh který má poukázat na nevhodnost TM jako takového.