Počínaje 3. dubnem se už na infolinku T-Mobilu v některých časech nedovoláte. Operátoři budou nově pracovat ve zkráceném režimu, oznámil operátor. „Ve všední den od 8 do 21 hodin (Twist a tarifní zákazníci), resp. od 8 do 18 hodin (firemní zákazníci). O víkendech a státních svátcích pak budou operátoři k dispozici všem klientům mezi 8. a 17. hodinou.“
Po celých 24 hodin bude linka (a to na čísle pro rezidentní zákazníky, tedy 800 7373 73) podle operátora řešit jen urgentní požadavky související s funkčností služeb či kritickými situacemi – třeba blokování a odblokování SIM karty, hlášení poruch nebo administrace roamingu.
Důvody změny jsou podle T-Mobilu jednak provozní, což se dá přeložit tak, že operátor chce na provozu infolinky ušetřit, a také praktické: podle operátora stále více lidí řeší své požadavky jinými kanály.
„Počet uživatelů webu se v současné době pohybuje nad hranicí 700 000 měsíčně; mobilní aplikaci pak využívá každý měsíc téměř 300 000 zákazníků T-Mobile. V samoobsluze mohou klienti odbavit většinu svých požadavků, kvůli nimž by jinak museli volat Zákaznické centrum,“ tvrdí T-Mobile.
Řada zákazníků také problémy řeší na sociálních sítích. „V roce 2016 počet podnětů v těchto kanálech měsíčně překračoval 100 000, přičemž průměrný čas první reakce ze strany operátora nepřekračuje 10 minut,“ chlubí se operátor.