Vlákno názorů k článku
T-Mobile se stal vlastníkem provozovatele operátora AIM a internetové televize Kuki od regine - :-) Z bláta do louže? :-) Citace Wiki...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 11. 2019 7:19

    regine

    :-) Z bláta do louže? :-) Citace Wiki -> KLIENTELISMUS je vztah extrémní závislosti mezi patronem (ochráncem, ,,strýčkem", ,,poradcem"). Vymanit se z područí klientelismu je ... To zase zní kapitalisticky hanlivě, ale v tomto odstavci příhodně.

  • 9. 11. 2019 20:06

    Petr Faistauer

    Milý bezpřezdívko, kde jsem to psal, že je velká trojka příkladem dokonalosti??

    Máte snad problém s pochopením psaného textu? Dokud byl garážníkem, tak se s ním bavit dalo. V tu chvíli, kdy se pánové bratři stali "jednatelem" a "technickým ředitelem" bylo mi dáno krátce poté najevo, že už o mne "nemají jako o zákazníka zájem", protože jsem si dovolil chtít to, co bylo nasmlouváno a podepsáno. To je podle vás snaha starat se o zákazníka?? Slyšel jsem to od svých osmnácti jednou jedinkrát, právě jen od nich (nejsem aktuálně už ani -cetiletý).

    BTW já raději používám termín "klient". Zákazník mi zní jako cosi socialistického, čeho jsem si užil až až...

  • 9. 11. 2019 17:09

    bez přezdívky

    Zato velká trojka je přímo příkladem dokonalosti, že? Nehorázné ceny, na dotazy odpovídá buď plechová huba nebo nějaká slepice s naučenými marketingovými frázemi, technické problémy svádí na všechny okolo jenom je nehledají u sebe a zajímá je akorát včas zaplacená faktura. To tedy zlatý garážník, se kterým se dá normálně bavit a jelikož to dělá sám pro sebe, tak má snahu se o zákazníka starat.

  • 9. 11. 2019 15:08

    Petr Faistauer

    Prý "zlaté garážové firmy"...

    Ovšem jak které, některé skutečně dobré jsou, jak popisuje xls, někde viz moje PHOF z minulosti - bydlel jsem tehdy na malém městě a připojení jsem měl od firmy, která začínala právě v garáži, shodou okolností v domu člověka, kterého si vzala sestřenice. Dokud byli v garáži, později v malém obchodě, bylo vše ok. Pak ale zrekonstruovali velký nevyužitý prostor na velkou prodejnu a zároveň si k wi-fi přitáhli i optiku. No a začalo to jít těžce do kopru. Hlavně, že ten výše jmenovaný se tituloval "jednatel", jeho bratr "technický ředitel" a zaměstnanci byli "obchodní příručí". Šel jsem tedy od nich, poté co mi bylo naznačeno, že mám jen platit a nekoukat na nasmlouvané parametry...
    Několik let bez nějakého závažného problému u jednoho z velké trojky a viděl jsem žádost pana "jednatele", jestli by 12 tisíc za roční pronájem plochy (na strategickém místě) pro umístění wi-fi antén nemohli dostat na dvakrát do splátek, prý pro špatnou finanční situaci... :-)

  • 9. 11. 2019 13:30

    regine

    Můj žalozpěv účastníka 'poslední míle' v malém městečku s minimálním výběrem dvou providerů (ano dle reklam více, ale v podstatě dva stejní)

    - nasmlouval jsem poskytovatele

    - rok jsem se s ním trápil, výpadky sítě běžné, rychlost často menší než nejmenší smluvní

    - přešel jsem ke konkurenci ve stejné cenové relaci

    - 3 letá spokojenost a -PŘEKVAPENÍ- koupil je/nechali se koupit (nevím) původní můj provider

    a jsem na začátku (nebo konci?).
    Stát ví, že na poslední míli jsme v ČR v ... Politici před volbami slibují vše řešit a financovat dotacemi EU. Jenže než se tak stane, bude ČR bez dotací.

    9. 11. 2019, 13:34 editováno autorem komentáře

  • 9. 11. 2019 10:30

    xls

    Bohužel neznám žádnou z podobných akvizic, která by přinesla něco pozitivního zákazníkům. Vždycky se nejdřív nic nemění, do pár měsíců se budou zákazníkům nacpat naprosto něco jiného, což by pro ně znamenalo něco jako návrat k ADSL nebo u mobilů k velké 3. Už jsem to na vlastní kůži zažil mnohokrát.

    Zlaté garážové firmy, u jedné takové na malé vesnici jsem. Optika za rozumné peníze, mám nejlevnější balíček 40/40, chodí to tak 300-400, výpadky skoro žádné, žádný marketing, maximálně se pozdravím s provozovatelem, když ho potkám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).