 
V takovem pripade muze nastoupit rameno uradu a potazmo vam tu firmu i zavrit. Cenu snadno urci z ceny za kterou vy sam poskytujete konektivitu koncovym uzivatelum = bude v maximalne desetikorunach mesicne.
S tim se totiz pocita. Ovsem prislusny ourad by musel konat, coz je v nasich luzich spise hodne velke scifi, kdyz nekona jiz vice nez 30 let.
 
Ne tak uplne. Provozovatel verejne telco site ma legislativni povinost umoznit na ni poskytovat sluzby komukoli. Jak moc realne to je posudte sam, Ale mezi temi tremi zlodeji, jak se je klidne odvazim nazvat, to funguje. Naprosto bez problemu vam kdokoli z nich poskytne sluzby (ktere vam bude fakturovat) na infrastrukture nekoho z tech zbyvajicich dvou.
Onehda sme s nekolik kolegy probirali moznosti tahani kabelaze, a prakticky panovala shoda na tom, ze problem neni samotne natazeni, ze to se da i financne ve spouste lokalitach zvladnout, problem je birokracie a vecna bremena, ktera tu cenu klidne i o rad zvednou.
 
Chápu to správně, že město pomohlo T-Mobilu vyjímečnými podmínkami a tím sice získalo budovy propojené konektivitou s výhledem do budoucna. Ale všechny tyhle budoucí zisky nemohou připadnou nikomu jinému než T-mobilu, protože na tuhle kvalitní infrastrukturu nikoho jiného s konkurenční nabídkou pouštět nemusí? A konkurence by tedy případně musela přeorat město znovu? Myslelo se nějak na budoucí tržní prostředí? Připadne případně infrastruktura časem městu nebo obdobné řešení?
Já z toho popisu nejsem úplně naděšený. Kdyby to udělat CETIN, který svoji infrastrukturu běžně nabízí velkoobchodně dalším firmám, řeknu sláva. Takhle mi to přijde spíš jako kousnutí do citronu. Záměr dobrý, výsledek po česku.