Televize Seznam rozjela promokampaň, představí v ní všech svých 130 zaměstnanců

8. 10. 2018

Sdílet

Ilustrační obrázek - zatím nepoužívat! LUPA Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek

Televizní stanice Seznam představila vlastní kampaň pod claimem My jsme Televize Seznam. Ve čtyřiceti spotech mohou diváci poznat celou televizní redakci. Kromě moderátorů představuje i další profese a osoby, skryté ve střižnách, za kamerou nebo v režii.

V průběhu třinácti natáčecích dnů se tak po červeném koberci prošla více než stovka osobností, mezi nimi dramaturgové, reportéři, editoři, střihači, kameramani, zvukaři nebo redaktoři. Ti na kameru popsali, jaká je jejich role v televizi a proč pro ni pracují.

V první vlně kampaně zveřejnila Televize Seznam čtyřicet spotů, postupně bude přidávat další tak, aby ke konci roku rotovalo ve vysílání cca 120 spotů a k tomu sestřihy citací.

Kampaň si můžete prohlédnout na blogu zadavatele.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).