Objednávková online služba Tesco Zásilka, kterou společnost Tesco spustila v době koronavirové karantény, aby obchodní řetězec alespoň základním způsobem pokryl zákazníky po celé České republice, nově nabízí možnost složit si vlastní nákup. V nabídce je přes 1000 produktů.
Původní služba tvořila doplněk k tradičnímu iTescu (Tesco online nákupy), oproti němu nabídla celorepublikové pokrytí (doručení na libovolnou adresu v ČR), ale také pouze předpřipravené balíky trvanlivých potravin a základní drogerie a pomalejší doručování.
Druhý bod nyní přestává platit, služba se také rozšiřuje o další kategorie ( nápoje, potřeby pro děti a domácnost, krmiva pro domácí zvířata). Pravidla a způsob doručení zůstávají beze změny, objednávka je následně zabalená do balíku a doručena kurýrem do třech pracovních dnů od objednání.
„Mezi hlavní výhody služby Tesco Zásilka patří stejná cena produktů jako v kamenných obchodech Tesco, snadné a pohodlné objednání pro každého, dostupnost v celé České republice a možnost objednat nákupy nejen sobě, ale například svým rodičům žijícím na vesnici, nemocným příbuzným či jako dárek přátelům, které nemůžete navštívit,“ komentuje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.
Cena za doručení vyjde na 99 Kč a velikost nákupu se musí vejít do krabice o rozměrech 54 × 34 × 22 cm a maximální váze 15 kg.