Online tržiště Allegro funguje v Česku reálně už od května, k 31. červenci se ale rozjíždí naplno, včetně doprovodné marketingové kampaně. Firma Allegro Group to oznámila v tiskové zprávě.
V obchodě už podle ní nakoupily tisíce českých zákazníků. V nabídce je 130 milionů aktivních nabídek z různých oborů – od kategorie dům a zahrada, sport, cestování, auto-moto, módu a obuv, zdraví a krásu, dětský sortiment nebo knihy a média až po umění a sběratelské zboží. Právě kategorie dům a zahrada zatím v zájmu českých zákazníků vede, následuje elektronika a zdraví a krása.
Jedněmi z prodejců na tržišti jsou také obchody Mall.cz a CZC.cz. Polská Allegro Group, která tržiště provozuje, tyto značky v roce 2021 koupila společně s logistickou službou WE|DO za asi 23 miliard Kč. Podle vyjádření firmy mají být oba e-shopy jedněmi z prodejců na tržišti. Známé tuzemské značky tedy zatím zůstávají zachovány.
Připomeňme, že odchod z CZC.cz letos v březnu oznámila jeho dlouholetá ředitelka Jitka Dvořáková.
Allegro je dalším v řadě online tržišť, která už v Česku fungují. Na trhu se utká s konkurencí Alza.cz, Heureka.cz či německého Kauflandu, který do Česka vstoupil letos na jaře.