Tím,že se podíl reklamy zvyšuje,nelze vinit tedy jakákoliv televizní studia.
Připadá mi, že těch TV stanic je na stejný počet obyvatel příliš a proto aby se uživily, potřebují vysílat více reklamy.
A kdo se chce dívat na film,ať si předplat na netu bez reklamové shledování a nebo ať si kupuje dvd s filmy a dokumenty.
Souhlasím, nebo ať sleduje veřejnoprávní televizi, kterou má stejně předplacenou.
To je těžko takto uvažovat.Za doby komunismu jsme nesměli používat reklamu jako na západě,protože by jsme ohrozili Waršavské smlouvy o výhodnosti hospodářského trhu.Proto byly u nás reklamy jen na to zboží,které citelně pokulhávalo za ostatním zbožím z východního bloku a tyto ještě nesměly býti příliš dlouhé.Tím se vytvořilo i falešné mínění lidí,kteří tvrdili,že reklama jsou vyhozené peníze na smetiště.Teprve v 70-letech se podíl reklamy zvýšil.A po roce 1989,jsme využili reklam na 100%,což nám také napomohlo k výraznému růstu ekonomiky.Když člověk však překročí hranice svého státu,tak zjistí že reklama dnes je plně na vrcholu.Nejlepší výsledky v reklamě a konzumenty tel.vysílání zase nejhorší,je USA.Ta záplava reklam.Navíc tyto reklamy vytváří i nová pracovní místa.Ukažte mi tedy senát,Parlament a Vládu,která bude zakazovat či alespoň omezovat reklamu.Vždyť by šli proti zhodnocování a růstu ekonomiky a to si,alespoň ne teď,žádný stát nedovolí.Tuším,že se Dánsko o toto pokoušelo,ale neuspělo.Zde se totiž nejedná o zdraví,jako ve výrobě a prodeji kuřiva,o což se všade ve Světě opírají a kuřákům znepříjemňují život všelijakými zákazy a zdražováním výrobků.To sice vede k rychle rostoucímu,nelegálnímu pěstování a černému prodeji,ale i bezpečnostní složky se modernizují.Jednoho dne přijde doba,kdy kuřáci si budou pěstovat tabáček v květináči pro svoji potřebu.Tím,že se podíl reklamy zvyšuje,nelze vinit tedy jakákoliv televizní studia.A kdo se chce dívat na film,ať si předplat na netu bez reklamové shledování a nebo ať si kupuje dvd s filmy a dokumenty.Lepší radu neznám.Vlastně ještě jedna:ať si točí své vlastní filmy(např.o přírodě a j.)