Televize Prima oznámila finanční výsledky za rok 2021. „I přes turbulentní události v souvislosti s pandemií covidu a událostmi na trhu reklamy dosáhla společnost zisku před zdaněním 803 milionů Kč,“ uvedla v tiskové zprávě. Výroční zprávu a účetní závěrku za rok 2021 ještě v obchodním rejstříku nepublikovala.
Průměrný podíl skupiny Prima na celodenní sledovanosti dosáhl 25,18 % diváků starších 15 let. Přispěly k tomu tematické stanice Prima Star, Prima Show a rostoucí zájem o CNN Prima News.
Tržby FTV Prima v loňském roce činily 3,76 miliardy Kč (v roce 2020 byly 3,5 miliardy Kč). „Za jejich meziročním růstem stojí zvýšené prodeje reklamního prostoru díky vyššímu podílu sledovanosti skupiny Prima. Ten mimo jiné rostl i díky popularitě zavedených pořadů, jako byly Slunečná, Máme rádi Česko či 7 pádů Honzy Dědka. Bodovaly také novinky, například Hvězdy nad hlavou nebo Dvojka na zabití,“ podotkla společnost.
Na internetu rostl zájem o videoreklamu, Prima proto rozvíjela obsah portálu iPrima.cz včetně zpravodajství. Web iPrima.cz měl v loňském roce průměrně 38 milionů video views měsíčně. Počet reálných uživatelů zpravodajství meziročně narostl o 118 %, web CNN Prima News se zařadil mezi pět největších zpravodajských portálů v zemi.
 
 
