a vy zase nechápete, že, to, co popisujete, dělají zdravě fungující společnosti - ale ne takové, co mají legislativní problémy prakticky ve většině států, kde podnikají, nedořešené smluvní a provozní náležitosti typu - najmete si uber řidiče, on se s vámi vybourá, by budete zmrzačený a budete požadovat náhradu škodu v řádu x milionů .. OK.. ale po kom? asi po řidiči, že? .. ale pak se začne jeho pojištovna bránit, " no .. to nee.. .. on uzavřel přepravní smlouvu se společností Uber, protože si vůz objednal přes jejich aplikaci - at tedy platí uber".. no a jak známo, čím větší nadnárodní společnost, tím húře dosáhnete vůbec zjištěné, kdo je vlastně AKTIVNE LEGITIMOVANYM účastníkem na druhé straně.. ? Je to americká centrála, evropská centrála.. kdo? .. a věřte tomu, že i méně složité případy se táhnou v CR okolo 6-10 let.. navíc toto se potáhne min. 10 let a více.. a vy, co by mrzák, si budete vyčítat, že jste vůbec do toho zatraceného auta lezl, abyste ušetřil stovků oproti taxi..
popisuji jen běžnou realitu, jak to funguje a co si nikdo nepřipouští.. každý věří tomu, že se "nic nestane" a tak se nestará. Vyjma toho, uber opravdu nemá "brialiantní business plan", jak skupováním všeho od A do Z upevnit svou tržní pozici.. i kdyby pohltil všechny taxi služby v US, tak už ze samotné podstaty zde bude další konkurence, která se bude rekrutovat ať již z nespokojených řidičů či zákazníků, protože čím více uber bude posilovat, tím více musí pochopitelně myslet na to "aha.. už bychom asi měli začít splácet našich 90 miliard ztráty.. věřitelé začínají dotírat".. - své posilující pozice by tedy automaticky použil ke zvyšování cen a tím zase odradil určitou část populace..
jako fakt.. definujte "normální".. takže jen z toho důvodu, že coby podnikatel vidím výrazné slabiny Uberu a jeho podnikání - tak jsem hned "taxikář".. a pobavte mě.. kdy jste slyšel taxikáře operovat výrazy typu "aktivně legitimovaný".. sám možná ani dost dobře nevíte, co to v právní hantýrce znamená.. :D
Takze svedku, posledni koho bych hajil je Uber cokoliv, ale proc je najednou ticho po pesine a zni to jako zcela standardni plivnuti na konkurenci? Mate neco vic nez toto prohlaseni?
Sec verim, ze tohle je velice mozne, tak presto se mi ta situace a popisek nepozdavaji (znam to tam az moc dobre).
Asi nechápete, že Uber se nesnaží vydělat peníze ihned ale raději investuje co nejvíce peněz do vybudování infrastruktury, ze které bude mít mnohem větší zisk později. Jinými slovy, preferuje potenciální budoucí zisky před současnými zisky. Proto je hodnota Uberu v řádech millard dolarů, přestože každý rok ztrácí peníze.