,,Kvůli informačnímu textu se už objevují problémy s výkladem. Zákon totiž tvrdí, že musí text viset i na webech, které neprodávají, ale jen nabízí. ,,
Jak víme reklama také nabízí zbží a služby.To jako bude muset každý majitel webu který má na webu reklamu mít informační text i když nepodniká ?
Hlavne spousta firem ma desitky nebo i stovky webu, o kterych vetsina zamestnancu (vcetne uctany a IT) ani netusi ze existuji, jsou to prave vsemozne marketingove stranky. Marketing prozmenu netusi, proc by se mel zabyvat nejakou ucetni legislativou. A co teprve zverejneni nabidky v nejake katalogu (ebay neni nic jineho).
bavil jsem se s MF a řekli mi, že pokud jako OSVČ mám jeden z oborů, které teď jdou do další vlny a mám vlastní osobní propagační stránky, kde nabízím B2B služby, i tak se mě týká povinnost informačního textu pač si stejně služby ode mě může koupit koncák... To se prej mimochodem týká i profilu na linkedin, pokud mi z něho chodí zakázky, mám pocit, že se někdo zbláznil.
Nezbláznil, je to jen důsledek rozporu mezi pár případy, na něž se myslelo při přípravě EET, a řádově vyšší rozmanitostí reality. Pokud prošla formulace, do níž se vejde i profil na LinkedIn, těžko teď někdo může říct "Ne, toho se to netýká.", protože se ho to prostě týká (či aspoň týkat může).
Teď už zbývá jen doufat, že EET neplánovaně postihne dost lidí na to, aby se zrušení EET stalo hlavním volebním tématem... I když to je planá naděje, pořád to jsou stovky tisíc proti milionům.