O tomhle jsem uvažoval, otázka jestli o to neselže na evidenci dílů a evidenci dopravních nehod a tedy cloudu který Tesla má.
Ano iPhony se rozebírají na díly . Jenže žádná pojišťovna neeviduje crashlý iPhony a konstrukční celky nemají svou elektronickou identifikaci. Takže Apple ce těžko dozví, že Franta rozbil tohle či tamhleto a opravil to z kradeného telefonu.
Za to evidence dopravních nehod a škodných událostí na pojišťovně tu bude. Bylo by pak nutné i "prát špinavé náhradní díly" protože propojení databáze výrobce pojišťovna servis je to nejmenší a v menším se to již děje v Evropě. Kde to skončilo pár nepřihlásitelnými vozy s "rozbitým" VIN.
Ja teda nevim v jakych autech jezdite, ale 300000+ km zvladaji auta bezne, bez vymeny motoru nebo nejakych dulezitych soucasti. Sam jsem mel najeto 380000 a klidne by mohlo jezdit jeste dal, kdyby jsem si neporidil nove.
A to jen v rodine za poslednich 20 let mela auta vzdy najezd vice jak 250000 bez oprav. (vsechno benzin bez turba)
https://m.novinky.cz/articleDetails?aId=393727&sId=&mId=
Jinak poté co se aspoň trochu začalo řešit stáčení tachometrů tak 200 000 už není žádný extra nájezd
Vazne? Koukal jsi na cele video? Vis kolik to ma najeto? 135 000mil tj. neco pres 217 200km. Ukaz mi auto ktere to jen motorove vydrzi.
Problem neni servisovatelnost jak uz naznacuje. Problem jsou servisy. A to plati i pro jina auta. Specialne v cesku resit autoelektroniku je prusvih ktery se vetsinou resi vymenou cele jednotky. Mamlasove ze znackovych servisu nezvladaji ani zakladni diagnostiku. Posilaji dily do nemecka na nastaveni a na repasi.
Radeji zajedu s vozem do rakouska a jeste usetrim za praci a za dily.
Myslíte takto?
https://www.youtube.com/watch?v=iR4CFiuR3tQ
Po záruce to spíše vypadá na luxusní šrot :-)