Jak jsem jiz napsal,. hlupak se nezapre ...
Co myslite, maji zakaznici O2 ve smlouvach kompenzaci vypadku site? https://www.lupa.cz/aktuality/roaming-uz-funguje-hlasi-po-dvou-dnech-o2-vypadek-bude-lidem-kompenzovat/
Mohou preci svobodne odejit ke konkurenci ...
Chápu, prostě Vám se to nelíbí, tak si to nekupujte. Nicméně pak nebrečte na diskuzích, že se nemáte jak dozvědět o výpadku, když k tomu potřebujete například mobilní internet. To že ho nemáte je totiž jenom a jenom Váš problém, stejně jako kdyby jste neměl například bankovní účet a nikde Vás kvůli tomu nechtěli zaměstnat, tak je to to samé.
Takže ještě jednou. Výchozí stav je takový, že se nabízí počítaná data po 1 MB nebo 100 kB v cenách cca 1 Kč za 1 MB. To k náhledu na stránku s informací o UPC výpadku zcela postačuje.
Kaktus - balíček se obnoví jednou za měsíc (80 MB za 50 Kč) ale lze k němu i opakovaně dokoupit dalších 500 MB za 100 Kč, kde se nevyčerpaná data převedou do dalšího měsíce
Vodafone předplacená karta, balíček 1.5 GB dat lze dokoupit za 349 Kč.
Obě výše uvedené předplacené karty mám a tyto možnosti mohu využívat. Nejedná se o žádné speciální tarify ani šedivky (ty mají daleko lepší podmínky).
protože předlacenka ze dne naden skoro nemusí fungovat, obzláště virtuálové a šedivky
Na to jste přišel kde ?
Nevím, zda máte na müsli ceny za TV (o těch nemám přehled), ale co se internetového připojení týče, zde mi poměr cena/výkon přijde u UPC poměrně slušný. Za 100/10 Mbps linku již několik let UPC platím 330 Kč měsíčně (včetně DPH) – lepší nabídku v dané lokalitě (Praha 4 - Jižní Město) myslím těžko najít...
Přesně to jde použít i opačně.
-balík dat na měsíc, je na měsíc. . bez dokoupení byť 1MB se do dalšího měsíce nepřevede
-Balíček který se obnoví sám jednou za měsíc. Jen jednou, né dvakrát = nejde násobit.
-datový balíček k tarifu je datový balíček ktarifu
-...u solidní firmy, která přeprodává firemní tarify i zaměstnancům... zkuste věnovat pozornost slovu přeprodává. Myslíte že zaměstnavatel přeprodává?
-statisticky předchozí bod je nesmysl.
Tedy zpět O2/VF/TM nenabízí aktuálně žádné volání s 1024MB DAT do 500,- pro normální zákazníky.
s předplacekou vylezete nad 500 s tarifem taky. Poznámka tarif pro mně je paušál. protože předlacenka ze dne naden skoro nemusí fungovat, obzláště virtuálové a šedivky.
Přesně jak na začátku účel není hledat způsob , účel je služba která přináší komfort. Nikoliv jen dokázat světu že to jde.
Znáte to, kdo nechce hledá výmluvy, kdo chce hledá způsoby. Speciálně to sedí na Vás. Ty tarify bez problémů existuje, ale... že ano.
Nicméně nikdo Vám nebrání nechat se zaměstnat u solidní firmy, která přeprodává firemní tarify i zaměstnancům, pak můžete mít klidně 10GB dat za stovku.
UPC nemá tak často výpadky síťové konektivity, ale proč by jsi si takhle nezalhal, co?
Pokud chceš měsíc zdarma při výpadcích, domluv si to smluvně, nic ti v tom nebrání, leda tak neochota druhé strany nebo tvůj rozpočet. UPC tohle gesto neudělalo, jejich věc a jejich strategie, svoje podmínky neporušuje a jedná se o hodně konkurenční prostředí, zákazníci mají možnost odejít.
Po stránce technické já osobně nemám k UPC žádné připomínky. Začínal jsem ještě u Karnevalu a jeho převzetí UPC jsem měl obavy, co bude, byl jsem ale nečekaně příjemně překvapen. Za těch cca 10 let pamatuji snad jen jediný delší výpadek (asi čtyřhodinový). Horší je to s cenou, letos ale zkusím vypovědět smlouvu
To není provokace jen nečtení poznámek pod čarou....
V případě Kaktusu to je předplacenka, žádný paušál. A "ty Giga" máte jen na mesíc. Převedou se jen pokud si přikoupíte další.
Mimo ...S Kaktusem si snadno pořídíš 580 MB za 150 kaček. Stačí si nastavit samoobnovující balíček
80 MB za 50 kaček a k tomu dokoupit 500 MB za 100 Kč.... nejde to násobit. Takže platí 1000MB na měsíc za 300,-
To u VF je doplňková služba k jinému tarifu. K předplacence, nebo nejlevnějšímu tarifu nejdou kombinovat....
To je zřejmě provokace, že:
https://www.mujkaktus.cz/
580 MB za 150 Kč
1000 MB za 300 Kč
Dalších 500 MB za 100 Kč
https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/nabidka-tarifu-karet/balicky-ke-karte/
1,5 GB dat a SMS do Vodafonu neomezeně za 349 Kč měsíčně
Jedná se o zcela běžné veřejně dostupné předplacené tarify, ceny jsou včetně DPH.
"Z mobilních telefonů navštívilo zapojené webové stránky téměř 3,5 milionu českých a téměř milion zahraničních uživatelů" Zdroj: http://www.spir.cz/v-roce-2016-se-vyrazne-zvysil-pocet-uzivatelu-mobilnich-zarizeni
I když zanedbáme, že určitá část z těch 3,5 milionu se připojuje přes Wi-fi (tu, kterou onen výpadek znefunkčnil), pořád to vypadá, že většina populace mobilní internet nepoužívá... Ale tak je možné, že ona většina navštěvuje z mobilu výhradně stránky nezapojené v NetMonitoru, blokuje ho, případně internet v mobilu má, ale šetří si ho čistě na to, až nastane výpadek UPC... Jo, při dostatečném úsilí lze zkonstruovat svět, v němž máte pravdu.
Jisteze, jsou lide hloupi a hloupejsi, Vy patrite k tem druhym.
UPC vynaklada stovky MKc na marketing, pricemz nejlepsi marketing je nemusi stat temer nic. Samozrejme chapu proc si neco takoveho nemuze dovolit nekdo, kdo ma vypadky nekolikrat mesicne kazdy mesic.
Mimochodem, nejsem jejich zakaznikem a doufam ze nikdy nebudu.
Nevím jak na Slovensku, ale v ČR místo nějakých nesmyslů jako telefon nebo fejsbuk je jednoduchá webová stránka, kde je vždy aktuální informace o výpadcích a předpokládané době odstranění http://web.upc.cz/vypadky/ Stačí pár kB mobilních dat.
Takove slevy se odviji od smluvne sjednaneho SLA. Napr. u televize ma UPC 90% - coz v mesici dava presl 3 dny vypadku a smlouva bude stale radne plnena (tedy zadny narok na nejakou slevu). Ano, od SLA se odviji i cena sluzby - ale podobne blaboly typu "mesic zdarma" vypousti ponejvic ti, co nejmin plati... :)
U UPC je to normálne. Pravidelné výpadky sú obhajované skvalitňovaným služieb. Nakoniec som to nevydržal a som u Netboxu. A žiadne výpadky.
Bol som na Slovensku u rodičov na 4 dni a z toho 3 dni nešla väčšina webov. Chcel som to nahlásiť na UPC SK, ale zistil som že nie je kde. Telefón síce majú, ale odpovie len automat, ktorý doporučí reštart routeru :) Nakoniec som to nahlásil napísal na Facebook, cez mobil a mobilné data. Za ďalších 24 hodín mi prišlo že je problém v celých Košiciach a že to riešia. Komédia.