Takove slevy se odviji od smluvne sjednaneho SLA. Napr. u televize ma UPC 90% - coz v mesici dava presl 3 dny vypadku a smlouva bude stale radne plnena (tedy zadny narok na nejakou slevu). Ano, od SLA se odviji i cena sluzby - ale podobne blaboly typu "mesic zdarma" vypousti ponejvic ti, co nejmin plati... :)
UPC nemá tak často výpadky síťové konektivity, ale proč by jsi si takhle nezalhal, co?
Pokud chceš měsíc zdarma při výpadcích, domluv si to smluvně, nic ti v tom nebrání, leda tak neochota druhé strany nebo tvůj rozpočet. UPC tohle gesto neudělalo, jejich věc a jejich strategie, svoje podmínky neporušuje a jedná se o hodně konkurenční prostředí, zákazníci mají možnost odejít.
Jak jsem jiz napsal,. hlupak se nezapre ...
Co myslite, maji zakaznici O2 ve smlouvach kompenzaci vypadku site? https://www.lupa.cz/aktuality/roaming-uz-funguje-hlasi-po-dvou-dnech-o2-vypadek-bude-lidem-kompenzovat/
Mohou preci svobodne odejit ke konkurenci ...
Jisteze, jsou lide hloupi a hloupejsi, Vy patrite k tem druhym.
UPC vynaklada stovky MKc na marketing, pricemz nejlepsi marketing je nemusi stat temer nic. Samozrejme chapu proc si neco takoveho nemuze dovolit nekdo, kdo ma vypadky nekolikrat mesicne kazdy mesic.
Mimochodem, nejsem jejich zakaznikem a doufam ze nikdy nebudu.