Kvalitu služby sice dělá servis, ale na druhou stranu nemůže home zákazník čekat, že mu za jeho pár stovek bude firma garantovat provoz 24/7. To by musel sakra přitlačit na pilu. Kdo tedy bez netu nemůže být, ať si pořídí záložní připojení třeba od mobilního operátora. U firem je to pak ještě snadnější, protože tam je servis garantovaný do dvou dnů.
zeptej se běžné ovečky... dojde dom, pustí TV, jede... pustí PC, netuje... proč by si měla stěžovat ? Pravdou jest, že ten koax není nafukovací a obměna modemů taky není levná. Nabízí se scénáře že by pod sebe mohli vcucnout menší kabelovky, na moravě typicky Selfnet. Každá ovečka dobrá. Ano, servis bude u UPC vždycky bolest, když se vykaší modem 22.12., nedojde nikdo dřív jak po novém roce, kdo nezažil nepochopí. Pak začíná být dusno :o) Kvalitu služby dělá i ten servis.