Důvod je lhostejný (prý se nedohodli s poskytovatelem), ale zase očesali nabídku v univerzálních balíčcích. Že mají máslo na hlavě je vidět i na tom, že se dá odstoupit od smlouvy bez sankcí, protože ze strany Vodafonu nebude původní smlouva s abonenty už plněna.
Ruské stanice ale nejsou jediné cizojazyčné stanice, které Vodafon v kabelovce zatím nabízel, tak možná už nebude zbytečně české abonenty dalšími takovými stanicemi "obtěžovat".
Zase jen, jako většinou, kecáš.....
Vážená paní, vážený pane,
z důvodu ukončení dohody s provozovatelem níže uvedených ruských stanic jsme nuceni k 31. 12. 2019 odebrat tyto čtyři programy z nabídek Komplet a Supreme:
•Pervyj kanal
•Dom Kino
•Vremya
•Muzika Pervogo
Za tyto programové změny se Vám omlouváme. Až do data nabytí účinnosti změny máte zákonnou možnost vypovědět službu digitální televize bez uplatnění sankce. Věříme však, že i přes tuto úpravu zůstanete nadále naším klientem.
Děkujeme za pochopení.
Vaše UPC
V tomto případě buď kecáš ty sám a celý text sis vymyslel, anebo v UPC neví, co dělá levá ruka a co pravá. Moje včerejší citace je totiž přímo od zástupce UPC a radši sem dám celý jeho text:
"Na žádnou žalobu to není, k porušení smluvních podmínek ze strany UPC nedošlo. Viz ceník, který je součástí smlouvy společně s VOP. Součástí smlouvy není závazná programová nabídka. Platíte si Komplet a co je součástí Kompletu? KOMPLET = Více než 150 TV programů (83 HD) vč. prémiových programů. Kdyby odebráním pořadů došlo ke snížení pod hodnoty uvedené v ceníku, pak by to byla změna smlouvy (jednostranná nebo to můžeme klidně nazvat i porušením) na kterou má UPC dle VOP právo, ale musí vám před změnou dát možnost odstoupit od smlouvy."
A mimochodem jako abonent UPC jsem si nikdy nevšiml, že by při změně programové nabídky došlo ze strany UPC k nějakému avizování možnosti vypovězení smlouvy. A že těch změn je za ty roky celkem požehnaně...
Když napíšeš:"Moje včerejší citace je totiž přímo od zástupce UPC", tak z toho není vidět, že je to z nějakého neoficiálního fóra. A můj příspěvek není "také z fóra", jak píšeš ty, ale je to oficiální e-mail klientovi od UPC/Vodafone. Co má tedy větší váhu?
Naopak jsem slovo konfident použil zcela záměrně, protože se tak projevuješ.
Tentokrát musím dát za pravdu Pamětníkovi. Informace s logy UPC a VF, podepsaná "Vaše UPC" je oficiální stanovisko společnosti.
Zcela běžné u více operátorů: na call centru říkají něco jinýho než na internetu (a to ještě můžou jinak psát na fóru a jinak třeba na FB). Ještě něco jinýho se případně dozvíte na firemce...