Souhlasím, že ten dvouminutový limit ja ta nejhorší věc z celého PIDu a velká ostuda Prahy. A ve veřejném sektoru by mělo být povinné, že když jsou ceny pásmované, přechod do vyššího pásma znamená vždy jen doplacení rozdílu - když si koupím měsíční jízdenku, na ni navážu druhou a když budu chtít navázat třetí, jenom doplatím rozdíl do čtvrtletní.
Nicméně nebylo by to lepší - ty dvě věci jsou naprosto mimoběžné a to, že je v tarifu tenhle nesmyslný dvou minutový limit, nijak nesouvisí s tím, jaké nové funkce bude či nebude lítačka mít.
Zdravím,
tak název je příšerný. A mě se pokaždé, když ho někde vidím, otvírá nůž v kapse.
Ale upřímně, nevím, zda by se podařilo vybrat něco z čeho by nemalé skupině nevstávaly vlasy na hlavě hrůzou. Spisovné/nespisovné, ještě volné/již obsazené, germanismus/anglicismus, ... a těch nášlapným min je ve výběru ještě další pěkná řádka.
S pozdravem
31. 8. 2022, 11:51 editováno autorem komentáře
Zdravím,
já nezobrazení potvrzení Apple Pay platby řeším tak, že počkám cca 10s a pak znovu potvrdím, že chci platbu přes Apple Pay (podobné chování občas vykazuje Rohlík) a na podruhé již většinou platba projde. Restart app a opakování zadání IMHO není potřeba provádět. A ano, také mě to trochu vadí.
Víc bych ocenil, kdyby Lítačka nabídla opačnou funkci – umožnila jiným aplikacím iniciovat nákup jízdenky v Lítačce. Pak může těch aplikací, které budou sdružovat různé druhy dopravy do jedné aplikace, být třeba sto a mohou si navzájem konkurovat. Může se nákup jízdenky integrovat do mapové aplikace, do jízdních řádů. Může aplikace Českých drah Můj vlak nabídnout kulturní nákup jízdenky MHD přes Lítačku a nemusela by to hackovat přes SMS jízdenky.