Lipo:
Jak dlouho myslíš, že takto provozované koloběžky budou funkční? Za cca půl roku jich na stanovišti najdeš hafo, ale žádná z nich nepřežije víc, jak dvacet metrů jízdy do kopce. Ta baterie bude po absolvování max. 500 cyklů nabití/vybití natolik zdevastovaná, že s tím dojedeš max. za nejbližší roh, načež to budeš muset dostrkat zpátky, vzít, za další poplatek, jinou a doufat, že s ní dojedeš o kousek dál. A jsem moc zvědav, jak budou mít ošetřeno to, že ti to po ujetí pár metrů klekne, protože baterie už dosloužila! O vlastní vozítko se postarám a odcházející baterii včas vyměním. Pro službu tohoto druhu jde o další, nežádoucí investici, takže se dá počítat s obrovskou nespolehlivostí a nechutnými tahanicemi při reklamacích.
Je hezké, že v Praze budou jezdit elektrické koloběžky, ale doufám, že vynechají chodníky. Nebo budou chodci uskakovat před řítícími se koloběžkami?
Budou pro koloběžky platit nějaká rozumná pravidla!
Ještě by mne zajímalo jak se budou chovat řidiči aut k elektrickým kolům? To bude opět problém. Kdo bude muset dodržovat doprvní předpisy o provozu na komunikacích!