Za svých pár ubytování (do 10ti) co jsem relizoval v ČR přes AirBnB jsem došel k názoru, že všichni to měli na kšeft rozuměj pronajímá víc než jen jeden byt. Sám jsem pro aby se rázně AirBnB zatnul tipec jednak kvůli likvidaci běžného bydlení a taky kvůli naprosto nulové odpovědnosti v případě problému. Např. naposledy se hostitel rozhodl, že pár hodin před naším příjezdem nás neubytuje. Velká část viny padá na hostitele nicméně AirBnB se zachovalo způsobem že je jim to vlastně u (_!_) a pokud bychom si nezajistili vlastní bydlení jinde za krvavou cenu vzhledem velmi krátkému času to řešit, tak bychom vlastně neměli po dobu zajezdu kde bydlet. Až po několika dnech po urgenci se uráčili ozvat s kompenzací, která po prostudování podmínek hostitele vlastně rovnala vráceným financím za ubytování a +- té část penež kterou si od hostitele vzali za zrušené ubytování.