"V té souvislosti přestane podporovat Full HD boxy s pevným i bezdrátovým připojením"...když se takhle vyřazovaly STB v minulosti, tak alespoň měli tu soudnost to lidem vyměnit bezplatně....teď na tom rejžujou a ještě to navíc opálili. Zařízení nabízet za bezmála dvojnásobek toho, za co ho nabízeli na začátku, to umí snad jen O2.
30. 8. 2021, 07:16 editováno autorem komentáře
Já tu ale netvrdím, aby to někomu dali zadarmo. Jen narážím na fakt, že když už si u nich zákazník v nedávné době pořídiil zařízení ke službě, aby měl možnost k přechodu na novější (pokud o něj projeví zájem) za nějakou nižší cenu. Už jsem se nejednou setkal se situací, kdy zákazník měl možnost menší kompenzace za to, že jím koupený produkt byl nabízen se znatelnou slevou, ovšem za předpokladu, že tu věc zakoupil těsně před touto slevou. Samozřejmě se nebavíme o hodnotách desetitisíců, ale stále šlo o příjemný krok ze strany společnosti. A O2 by si určitě udělalo dobrou reklamu, pokud by zákazníkům nabídli nižší cenu protihodnotou, než aby staré zařízení skončilo někde na sběrným dvoře.
Mimochodem, já tu neříkal nic o pronájmu, ale o sviňárně, kdy člověk u O2 koupil zařízení za poloviční cenu toho, kolik to zařízení stojí teď. A to si říkejte co chcete, ale tohle nevyvrátíte.
Tohle ani vyvracet nechci... Možná vám asi uniklo, že k tomu aktuálně taky dostáváte záruku na pět let (když nařízení EU hovoří o dvou letech), což mi připadá lepší, než sleva pár stovek na začátku a záruka dva roky. Zařízení skape týden po záruce, oprava nerentabilní, koupit nový za větší peníze.
Jojo, to kouzelné slovo "sleva"...
Vigilantibus iura scripta sunt znamená "právo patří bdělým". Zkuste Google, co vám k významu tohoto řekne, nejsem občanská poradna...
On není "nepoužitelný": "Dané zákazníky v dostatečném předstihu informujeme o tom, že jejich zařízení nebude od 16.8. 2021 technicky podporováno" řekl mluvčí O2 Czech Republic.
On je nepodporovaný, což je u elektroniky zcela běžný krok, že zařízení nebo soft určitého typu / verze není výrobcem po nějaké (většinou dost dlouhé) době podporováno.
A už mám toho vašeho napadání docela dost, nenechte se mou bezvýznamnou maličkostí již dále zdržovat...
Ono především diskuse o pronájmu byla o tomto: "tahle banda dokonce měla tu drzost za staré stříbrné STB, které znefunkčníla". Ty iCAN STB sice dočasně fungovaly s tím původním rozhraním, nicméně konečný výsledek byl ten, že je z nich nepoužitelný elektroodpad využitelný leda jako těžítko. Ani ve fázi těžítka to ovšem nebránilo O2 účtovat pronájem, žádný HW nutný k využívání služby neposkytnout a tvářit se hrozně udiveně, když to zákazník reklamoval.
Vůbec nepochybuju o tom, že výsledek u černých "designových" křápů bude naprosto stejný. Takže pro agenta s teplou vodou od O2: pronájem zařízení pro využívání služby si nepředstavuji tak, že budu platit za nefunkční těžítka, ale tak, že mi při změně platformy poskytovatel pošle nové zařízení a to staré si odveze (nebo mi aspoň sdělí, ať ho vyhodím do elektroodpadu).
31. 8. 2021, 08:37 editováno autorem komentáře
Pánové, vy mi oba (bez urážky) připadáte jak kdybyste sem spadli z nějakého socialismu, kde se každému DÁVÁ "podle jeho potřeb"...
Nikoho se tu nezastávám, ale žádný operátor nerozdává zařízení, protože je sám musel taky nakoupit. U nás se alespoň nepočítají různé aktivační poplatky, kdy nový klient, když si objedná jen standardní nabídku, dostane sice zařízení SE SLEVOU (nikoliv zadarmiko), ale vzápětí ho opálí "aktivačním poplatkem" třeba 20, 30, 50 éček... Kdo si objedná plnou nabídku, může "dostat" seťák, ale stejně zůstává zařízení majetkem operátora.
Děláte jakoby nějaký "pade" za pronájem zařízení někoho položilo. Co za to teďka je? Včera jsem byl na akci, kafe za 30, pivo (0,5l) za 45, malý jídlo (langoš) za 50, čína s hranolkama za 120,- atd (všechno pro jednu osobu)...
Nikdo vás není povinen vodit za ručičku. Jestli jste se nepřihlásil, dobře vám tak... Kdybyste tak vehementně vnucoval svůj názor operátorovi, jako ho teď vnucujete mně (s použitím diskusních faulů, na které školení pracovnici operátora neslyší) možná byste na tom byl líp. Ale těžko řící, operátor není supermarket, kde si každý nýmand myslí, že je asi král světa a vážený zákazník...
Rozviňte svůj klid, Johne Spartane a buďte dobrý... :-D
31. 8. 2021, 11:50 editováno autorem komentáře
Jak vidno, něco jako slušné chování k zákazníkům je pro O2 naprostá sci-fi, koneckonců ani se zákonem si není třeba lámat hlavu, hlavně, že to sype, že jo.
P.S. Nevím, z čeho dovozujete výsledek mých reklamací u O2. Každopádně vedlejším produktem "zákaznického" přístupu, který tady názorně předvádíte, bylo to, že se od O2 odstěhovalo 7 mobilních čísel s paušálem a 3 VDSL přípojky s O2TV. No a to se jim rozhodně vyplatilo. Zdravíme SPT Telecom.
Oni taky drahnou dobu posílali bezplatně DSL routery, když se přecházelo na nové technologie. Čo bolo, to bolo, terazky sme PPF. Tedy, situace je ještě horší - tahle banda dokonce měla tu drzost za staré stříbrné STB, které znefunkčníla, účtovat pronájem. Určitě je spousta lidí, kterým to účtují dodnes.