Premyslel jsem na tim podobne, ale uvedomil jsem si, ze ze spatne pozice. Z pozice uzivatele..
Predstav si, ze jsi mobilni operator. Mas dve moznosti. Jedna je dat lidem velke mnozstvi dat a pak mit smulu. A nebo jim dat polovinu a jednou za cas udelat reklamni kampan, kdy jim to navysis.
Ja bych teda delal ty reklamni kampane. Vsude by o me psali jak PRIDAVAM. No a za pul roku by tady o me zase vysel clanek, ze navysuju :D
Nemuzes dat lidem neco, s cim by byli spokojeny. To by byl tvuj konec :D
Operatori to obcas zkusi, ale urcite ne pod svym jmenem. Viz Kaktus. To neni zadny Kaktus, ale 100% T mobile. Mohl to nabizet sam, ale udelal by si prusvih. Lidi by se zacali ptat, proc plati 1000, kdyz to same nabizi za 300. Tak to jakoby prodaval Kaktus. Spouste lidi nedoslo, ze to je obycejny T mobile.
Jim je uplne jedno co davaji. Ale musi porad neco pridavat, davat nabidky atd. Uzivatel musi mit pocit, ze ziskava neco navic.
Kdyz jsem pred lety zjistoval, jestli nesezenu nejaky data v siti VDF, tak jsem zjistil, ze je to ten nejhorsi operator co existuje. Virtualove v jejich siti meli internet, kdy i 100MB bylo neco luxusniho..
Kdo chce hodne dat, ma moznost 100GB za neco kolem 300Kc. Jeden obed..
Všechny tyto a podobné nabídky jsou o ničem, když je to platné jenom po určitou dobu. Vodafone měl před 2 roky předplacenou SIM kartu za jednorázovou cenu 999 Kč, kde bylo každý měsíc k dispozici 30 GB dat, což byla slušná nabídka, ale bohužel jak je "dobrým" zvykem, tak to platilo pouze půl roku. Kaktus nabízel balíček 30 GB za 350 Kč měsíčně (se 100% bonusem u dobíječky to pak vychází na 175 Kč), ale možnost aktivace je také dávno pryč.