Začátek je u té reklamy: je jí příliš, takže klesá účinnost, takže je potřeba její objem a agresivitu navýšit, aby se dosáhlo stejného efektu (jako dříve).
Pokračuje to tím, že v reklamě propagujete značku svého řetězce, a potřebujete, aby byl opravdu v dosahu a na očích - takže je potřeba vybudovat nové prodejny, nebo (lépe) převzít některé od konkurence.
No - a když budou konzumenti potkávat ty prodejny na každém rohu, budou se i zajímat o reklamy na zboží (a slevy) tam nabízené, takže budou méně odcházet od přijímačů.
Agresivnější reklama na zboží prodávané v supermarketech? Není hlavně o ceně akčních výrobků? Nejspíš jo, protože Billa u nás zeje prázdnotou. Kamarádka tvrdí, že je tam práce pohodička. Trochu mi zaměstnanci připadají jako z chráněné dílny. Nemyslím to špatně. Odpovídá tomu i jejich pracovní tempo.