V průměru jednu hodinu denně sledují čeští diváci novou televizní stanici Warner TV. Více než třetinu publika tvoří diváci ve věku od 35 do 44 let.
Vyplývá to z oficiálních dat o měření televizní sledovanosti, které zveřejnila společnost Atmedia. Filmový a seriálový kanál vysílá od 2. dubna. „Hned první den dosáhl na téměř 1% podíl na sledovanosti u diváků ve věku 18–69 let,“ upozornila ředitelka Atmedia Michaela Suráková.
Průměrný podíl na sledovanosti za první měsíc vysílání tvořil 0,53 %. To je ve stejné cílové skupině zhruba srovnatelné s tržním podílem stanic Prima Star nebo Prima Show.
Warner TV oslovila v dubnu téměř 900 tisíc televizních diváků starších čtyř let. Většinou ji sledují muži (61 % publika).
Publikum zaujaly především seriály vysílané v odpoledních hodinách, přičemž k nejsledovanějším z nich patřily tituly Hranice nemožného a Smallville. Vůbec nejsledovanějším filmem předešlého měsíce se stal snímek 2001: Vesmírná odysea, který byl na programu hned v první den vysílání.
Od května stanice nabídne filmy ze světa Lego, vždy ve středu večer. V neděli v pozdějších večerních hodinách se pak diváci mohou těšit na komedie, například film Bastardi z roku 2017.
Při slavnostním uvedení Warner TV na český trh předpokládali zástupci Warner Bros. Discovery, že by stanice do roka mohla mít přibližně jednoprocentní podíl na trhu.
Divácký zájem o Warner TV pomohl zvýšit podíl firmy Atmedia na televizním reklamním trhu. Všechny tematické stanice, které obchodně zastupuje, měly v dubnu podíl na sledovanosti 6,9 % v cílové skupině 18–69 let. „Stanovili jsme si jako cíl pro závěr roku dosažení 7% podílu na sledovanosti. Této hranice jsme ovšem téměř dosáhli hned v prvním měsíci a věřím, že si obdobné hodnoty udržíme i v následujícím období,“ doplňuje Michaela Suráková.
Společnost Atmedia v současnosti na našem trhu obchodně zastupuje celkem 25 měřených tematických TV stanic.
VIDEO: WarnerTV se představuje
Zdroj: YouTube