Na začátku října spustila tuzemská e-commerce společnost Mall Group po mohutné kampani, jejíž součástí bylo i angažmá některých výrazných tvůrců z konkurenčního Streamu, vlastní videoplatformu Mall.TV.
První den provozu nabídl portál svým divákům necelé čtyři desítky titulů, kromě vlastní produkce se v nabídce objevily i akviziční seriály České televize nebo filmy od distribuční společnosti Aerofilms, specializující se na artové projekty.
ANALÝZA: Mall.TV oficiálně spuštěna, kromě vlastní tvorby nabízí i akviziční tituly až ve 2K kvalitě
Rozjezd vysílání Mall.TV zhodnotil pro server DigiZone šéfproducent projektu Lukáš Záhoř. První dva měsíce hodnotíme kladně, podařilo se nám během nich oslovit osm set tisíc unikátních uživatelů, kterým jsme nabídli padesátku nových pořadů a seriálů spolu s dvanácti oceňovanými filmy včetně dokumentu o Alexandru McQueenovi, jenž je u nás zdarma k vidění necelé tři měsíce po uvedení v českých kinech,
rekapituluje první úspěchy Záhoř.
Sledovanost jednotlivých pořadů a seriálů je podle Záhoře určena počtem aktuálně odvysílaných dílů včetně způsobu a periodicity publikování. Celkově se zatím jedná o stovky tisíc zhlédnutí, přičemž uvedení nových epizod pozitivně ovlivňuje views už zveřejněných,
vysvětluje Záhoř.
K nejoblíbenějším tvůrcům nové internetové televize patří Roman Vaněk, kterému se daří oslovovat diváky jak v tandemu s výživovým specialistou Petrem Havlíčkem, tak v gastronomické epopeji Zmlsané dějiny. Pozornost diváků si vysloužily i oba hrané sitcomy Život je hra a Stylista,
doplňuje Záhoř s tím, že původní plán dosáhnout do konce fiskálního roku dva miliony přehrání měsíčně se daří plnit.
Další fází je ustálení programového schématu na zhruba dvaceti premiérových epizodách týdně, detailnější analýza získaných dat nebo systematický dialog s diváky i našimi tvůrci. Oboje budeme zohledňovat při úpravě stávajících a vývoji nových formátů, nastiňuje další směřování projektu Záhoř.