Názory k článku
Za prvních pět měsíců roku prodala tuzemská média reklamu za téměř 34 miliard korun

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 6. 2018 16:15

    běžný "spokojený" reklamní divák (neregistrovaný)

    A to já se zase musím pochlubit, že tolik energie (ABP, TrackMeNot,uBlock a cokoli dalšího použitelného) pro eliminaci "hlučné a blikající reklamní barevné stupidity" jsem od cca roku 2000 nikdy nevydal.
    Takže bijte se dál v prsa, jak Titanik sqvěle pluje, diváci jsou už stejně jinde, pokud jsou, tak neslyší a nevidí a pokud vidí a slyší, tak poslouchají cokoli, co není v té stupidní reklamě s křidélky, inkontinencí, energií sadármo, nepoživatelném jídle s výhodnou cenou a podobně.
    Kdo chce kam, pomožme mu tam.
    S radostí.

  • 20. 6. 2018 6:09

    retro silenstvi (neregistrovaný)

    Je zajimave, ze se kazdy popada smichy za bricho, kdyz Prahou prochazeji clenove hnuti Hare Krisna, zpivaji neustale jednu opakujici se mantru, obleceni v oranzovych robach a za zvuku bubnu. Pak si pusti televizni reklamu, a tam se ho pomoci barev, zvuku, a predevsim opakovanim pusobivych frazi, snazi presvedcit ke konzumaci vybrane znacky ceskeho piva.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).