A to já se zase musím pochlubit, že tolik energie (ABP, TrackMeNot,uBlock a cokoli dalšího použitelného) pro eliminaci "hlučné a blikající reklamní barevné stupidity" jsem od cca roku 2000 nikdy nevydal.
Takže bijte se dál v prsa, jak Titanik sqvěle pluje, diváci jsou už stejně jinde, pokud jsou, tak neslyší a nevidí a pokud vidí a slyší, tak poslouchají cokoli, co není v té stupidní reklamě s křidélky, inkontinencí, energií sadármo, nepoživatelném jídle s výhodnou cenou a podobně.
Kdo chce kam, pomožme mu tam.
S radostí.
Je zajimave, ze se kazdy popada smichy za bricho, kdyz Prahou prochazeji clenove hnuti Hare Krisna, zpivaji neustale jednu opakujici se mantru, obleceni v oranzovych robach a za zvuku bubnu. Pak si pusti televizni reklamu, a tam se ho pomoci barev, zvuku, a predevsim opakovanim pusobivych frazi, snazi presvedcit ke konzumaci vybrane znacky ceskeho piva.