 
Ani T-Mobile TV, DIGI a dalsi operatori nemaji takovy obsah, ktery ma charakter zivych prenosu atraktivnich sportu. Takze jejich AAA systemy neceli takovym skokovym narustum sledovanosti.
Coz je mimochodem duvod, proc sice uzivatele O2TV nadavaji, ze jim to nebezi, ale nemaji de facto zadnou rozumnou alternativu, ktera by nabizela podobny obsah.
 
Michale, T-Mobile TV a DIGI mají Premier league a La Ligu. Nejsou to natolik atraktivní produkty jako Liga mistrů, ale i tam se projevuje krátkodobě zvýšený zájem. A pokud by se podobné výpadky u těchto dvou projevily třeba u El Clasica, zřejmě bychom se o tom taky dočetli. Spíš si myslím, že O2 dělá chybu, že mají všechno jen přes IPTV, a jak píšeš, nemají ani žádnou alternativu jako třeba slovenský Orange, který část svých klientů má na satelitu.
 
No reknemez, ze je docela rozdil, kdyz mate bezny provoz 1.000 klientu a najednou chce dovnitr 10.000 klientu a kdyz mate bezny provoz 20.000 klientu a najednou chce dovnitr 500.000 klientu. Dabel je skryt "v detailu".
A uprimne receno, pokud by O2TV presmerovalo nejake sve klienty na satelitni platformu, tak by to ekonomicky byl uplny disaster.