Myslím si, že aby JAKEKOLIV příspěvky k tomuto článku typu "pošta je na nic - Zásilkovna "boží" .. měly mít u napsaného názoru i počet odeslaných zásilek skrze danou službu za loňský rok.. protože pak tu budeme číst přípsěvky typu "pošta je totálně ubohá - balík na druhé straně nedoručili ani po třetí reklamaci" - a přitom daný jedinec poslal do 5 balíků ZA ROK! skrze poštu...
Za sebe (naše společnosti) mohu říci, že jen v roce 2020 jsme poslali 1050 zásilek skrze zásikovnu, asi u méně jak 10 jsme museli reklamovat, proč to pořád stojí na depu, žádnou naštěstí (!) nakonec neztratili, i když dvakrát nás vyzvali k podání reklamace pro ztrátu. Vadí mi u nich neskutečná arogance typu, že faktury vydávají týdně nikoliv měsíčně a automaticky si strhávají vybrané dobírky na započtení svých služeb - i když ty služby mohou být stále nedořešené a ve stadiu reklamace. NIKDY co si pamatuji, nevrátili JEDINOU KORUNU!
Přes Českou poštu včetně dopisů apod. prošlo něco přes 800 zásilek. Zadná se neztratila a to ani dopisy, které nebyly doporučené. Nemuseli jsme reklamovat ani žádnou nepřipsanou dobírku na účet. Zasilky opslané skrze poštu běžně kolegové podávají u okénka na místní pobočce, takže žádné preferované zacházení ze strany pošty typu partnerská smlouva apod.
- oproti tomu sotjí Ceská pošta, kde reklamační proces funguje naprosto na jedničku a svých peněz se doberete.. Pošta automaticky vrací např. doběrečné, pokud si balík na dobírku nikdo na druhé straně nevyzvedl. V našem případě to vypadá tak, že zásilku nám vrátí a k tomu je v přilepené obálce v hotovosti třeba 25-30 Kč (ted nevím přesně kolik). Vůbec o to nemusíte žádat.
Zásilkovna by opravdu mela DRZET USTA (slušně řečeno) - protože podniká na naprosto odlišeném trhu než pošta. Doručuje jen hromadné dodávky do svých pár tisíců nasmlouvaných obchodů, nemusí nikoho "nahánět", žádné druhé pokusy o doručení a bude se tady lacině vytahovat na poštu, která zaváží do každé pr***le (omlouvám se menším obcím - ale je to nutné pro srovnání).
12. 1. 2021, 21:33 editováno autorem komentáře
No mě zasilkovna doručila všechno do 2-3 dnů, za nějakých 60 Kč na výdejní místo, kde mi to vydají během 5 minut.
Doprava ČP stojí 100-150 Kč, doručí sice 90% zásilek do druhého dne, ale domů doručí jen cca 30-40 % zásilek, zbytek uloží na poště, aniž by se pokusili o doručení. Tedy ne že "adresát nezastižen", ale prostě to rovnou uloží. A vyzvednutí na poště znamená 20-60 minut čekání, dle situace.
Asi jste si popletl názvy těch firem, že? Kdykoliv mi nedošel balík nebo naposledy v listopadu dokonce ztratili dopis v A4 obálce, tak to byla Česká pošta. Nemá asi smysl zdůrazňovat takové ty speciality, jako že čistě náhodně jen díky tomu, že se na pobočce zeptám "a neleží mi tu náhodou ještě jeden balík" se dozvím, že už před týdnem se vykašlali na to mi ten balík doručit nebo alespoň hodit oznámení o nedoručení, případně že dostanu oznámení o uložené zásilce den poté, co si ho vyzvednu uložený na poště, to asi zažil každý. S naprostým klidem mi Česká pošta hodila do schránky otevřený balíček a když jsem to chtěl reklamovat, tak neexistuje. Stěžovat si u ČP lze jen vedoucí pošty, balík je zapotřebí jim dát zpět včetně obsahu "k reklamaci" a oni někdy možná se k tomu vyjádří. Měli jediné štěstí, že asi nevěděli k čemu ta věc uvnitř je, tak balíček nebyl vykradený.
Naproti tomu Zásilkovna ani Uloženka nikdy nedodali balík jakkoliv poškozený, vždy jsem měl okamžitý přehled o jeho aktuální poloze (Česká pošta údaje aktualizuje naprosto nahodile, ml jsem balíček už vyzvednutý a na webu viselo "doručování na poštu").
Kéž by Česká pošta skončila! E-shopy už dlouho vybírám tak, aby nedodávaly přes ČP, protože balík chci dostat a vcelku. Ještě mi chybí v sortimentu Zásilkovny možnost poslat doporučený dopis...
Potvrzuji a podepisuji. Posta neni dokonala ale ma zvladnute i ty vyjimecne nebo neprijemne situace. U zasilkovny je to jen arogance, vyhnivaci technika a bezmoc. U ceske posty jsem podal jednu reklamaci, rozbili balik za velmi vysokou cenu. Vse do koruny zaplatili. Zasilkovna v podobnem pripade dle obchodnich podminek prakticky balik nema pojisteny a dokazat jim cenu baliku, pripadne ze jej ztratili musity vy a pomerne krkolomne. To ze mi zasilkovna rozhazuje zasilky kam jim to zrovna vyjde, beru jako fakt zmrsenou sluzbu. Zvlast kdyz vam to dle geolokace hodi na pobocku ktera je pres reku, a otviraci doba pobocky je jedna hodina denne. Presun nemozny, ani za poplatek. Jedine reseni je nechat vyhnit a nechat vratit odesilateli. To je sluzba!
Zkusme se na to podivat tzv. "mezi radky", Zasilkovnu neskutecne nakopl minuly rok a COVID, do te doby (do roku 2019 vcetne) spis okrajova sluzba. Podobne tomu sluzby jako DameJidlo, Rohlik, Kosik atd. Zadna nekvalita na strane CP, ale zkratka to pro Zasilkovnu jiz neni zajimava business spoluprace. Zasilkovna narostla a tak sla vyjednavat s CP, tam se nesetkali s pochopenim a rozchazi se. Zasilkovna je dnes nekde jinde, eshopy je hromadne podporuji, ma vsude partnery a odberne mista, protoze kdyz je COVID tak kazdy s kamennou prodejnou chce alespon drobky od Zasilkovny za spolupraci, aby mohl vubec otevrit a prezil. Velke mnozstvi partneru vznikalo na rychlo behem minuleho roku, spolupracuji i obchody kteri by za normalnich okolnosti o tuto almuznu nestali, ale ted nejde jinak. Za rok/dva bude COVID minulost a uvidime jak se zmeni navyky lidi, dojde na konsolidaci. Zasilkovna jede, je to jeden z tech prikladu ktery dokazal naskocit na vlnu a vytezit maximum v dobe kdy velke mnozstvi ostatnich je rado ze preziva.
Já tomu rozumím tak, že si jen Zásilkovna chce udělat PR. Česká pošta ji byla dobrá před vánocemi, kdy ji pomohla vykrýt špičku. I když měla hodně zakázek, tak Zásilkovnu odmítnout nemohla. A nyní, když už špička pominula, tak ji s velkou parádou kopnou do zadku.
Pokud by z toho Zásilkovna PR nedělala, tak prostě spolupráci ukončí a nikde se o tom nepíše, ale to není její styl..
Doufám, že až zase Zásilkovna bude potřebovat pomoci, že se najde blázen, který s ní do toho půjde a jehož po pomoci kopne do zadku..
Vemte si treba jak zmrsenej maji proces pro nadmerny zasilky. Zasilku prijmou do prepravy - fajn, nemaji vahu ani metr na mereni na pobocce a diky tomu jsou rychlejsi a jednodussi ale uplny zoufalstvi je, ze balik projde pres tri depa a pak je po tydnu toulani se zasilkovnou zase vracen odesilateli. ( Na tretim depu zmerili o 2 cm vice nebo deko vahy navic, ano neodpovida to prepravnim podminkam ale fakr je to procesne spatne).To je trochu blbe osetreny, nemyslite? A takhle cestovala spousta baliku tam a zpatky. To se pak nejde divit ze zasilkovna pred vanoci nestihala.
Prijmou prachy za doruceni na adresu a pak to mrsknou na pobocku, zase bez moznosti vyberu nebo preposlani, prachy nevraci. Taky vlastni gol
Taky prebiraji zasilky od MyMeest a rozhazuji je kam se jim zachce( respektive kam si mymeest urci) a neexistuje odvolani ani moznost preposlani. Pry si tak preje odesilatel (kampak se podela moje adresa z ali?) . Fajn ale za takovou kazdou zasilku bude negativni hodnoceni,a to jak na aliexpressu, tak na google a jinde, protoze to fakt je sluzba na prd.
Vyberete doruceni do z-boxu( ktery nejde otevrit jinak nez bt- fakt genitalni) a oni pri jeho plneni zjisti, ze je plnej a mrsknou vam to jinam.
Dalo by se pokracovat...
Ovšem takto to nelze paušalizovat. Je to pouze a jen Váš případ, nikoli všech. A při tom množství Česká pošta funguje stále jak má. Samozřejmě na internetu je to už klasika, že si každý na poštu stěžuje. Ale pochopte, že ti, co s poštou nemají problém, nemají také potřebu o tom dávat vědět. Takže najdete jen ty špatné. A jak je vidět zde, tak i ostatní na tom nejsou lépe.
Vy si stěžujete na poštu a vychvalujete soukromníky. Tak jiní si zase stěžuji na soukromníky a vychvaluji poštu. Takže argumentaci "kéž by Pošta skončila" dáváte najevo, aby se ti spokojení místo vás trápily s neschopným soukromníkem. To ti druzí mohou rovněž napsat, aby to třeba Zásilkovna zabalila, když to neumí. Pak budete nadávat na druhé, co si to dovoluji.
Já mám vlastně výhodu, že v mé lokalitě přepravní služby funguji jak mají. Včetně Pošty. Až na jednoho soukromníka, který je vlastně v počtu veřejných stížnosti ještě horší než Pošta - InTime. Jako doručí, ale pokaždé v jiný čas (největší rozpětí od 10 do 17). Takže si mohu vybrat. A když už si mám vybírat, tak je to právě Česká pošta. Ten je ze všech nejspolehlivější. Vždy se vejde do stále stejného půlhodinového časového okna a vždy doručí i bez zavolání. Což já velice oceňuji, protože špatně slyším, tak jsou mi telefony otravné. Zvláště nechápu úchylku u jednoho soukromníka, že volá přímo před barákem a kecá něco o tom, že veze balík a zda jsem doma. To mohl rovnou zazvonit na zvonek.
Na druhou stranu, pokud si objednávám jen drobnost, tak to už raději použiji Zásilkovnu, případně Na Poštu. Kvůli drobnosti nebudu zbytečně zaměstnávat kurýry, když si to mohu převzít osobně.
o nabubřelosti Zasilkovna.cz hovoří výmluvně i tento dnešní článek na aktuálně.cz:
Zásilkovna provozuje v Česku okolo 4000 výdejních míst. K přepravě zásilek využívá služby externích přepravců. Česká pošta provozuje 3200 pošt a síť 2000 specializovaných výdejen balíků Balíkovna.
no a k tomu si dosaďte, že česká pošta má více jak 2500 poboček v CR. Takže Zásilkovna po ukončení spoluprácce s CP přijde AUTOMATICKY o více jak 1500 výdejních míst.. uvidíme, zdali bude mít tu hrdost to opravit i ve svých markentingových materiálech...
Presne tak. Dokud jsem mel adresu na Prahu 7, konkretne na postu v Holesovicke trznici, tak se mi notoricky ztracely nesledovane zasilky, typicky balicky z Ciny. Snad kazdy druhy. Stacilo si to nechat posilat na jinou adresu (tim padem jinu postu) a problem byl razem vyreseny. Ovsem ochota posty, nejak to resit, byla teda uplne nulova. Total nezajem. Moje chyba, ze si nechavam cosi takoveho posilat, pry :-)
Nejsem si jistý, jestli zrovna tahle zvolená forma PR Zásilkovny je to nejšťastnější. Ta potřeba to vytrubovat do světa a kydat špínu na konkurenta, to vždy vnímám negativně.
Nemám úplně potřebu Zásilkovnu hanit, celkově vzato jim fandím.
Ale zatím z jednoho testu jejich služeb, který byl fest tragický, bych jim se skromností sobě vlastní :-) doporučil zapracovat na vlastních procesech.
Aby v době objednávky nedovolili objedat doručení do jejich Z-boxu, do kterého to pak nezvládnou doručit.
Aby svévolně neměnili místo doručení do úplně jiné obce. Aby přesměrování nabídky nabídli jako volitelnou možnost, po odsouhlasení klientem. Ne že balíček pošlou jinam a zákazníku pos*r se.
Dekuji pohled za odesilatele s 2000 zasilkami rocne. Ale je to jen pohled odesilatele, a pohled prijemce s 2000 zasilkami tu neni. A asi moc logicky nebude. Proto nezbyva nez koukat i na diskuzni prispevky od jednotlivcu, abychom mohli aspon odhadnout jaky zpusob doruceni lidi preferuji.
"Zásilkovna ... nemusí nikoho "nahánět", žádné druhé pokusy o doručení..."
A to je prave ten duvod, ja jako prijemce baliku mam radeji zasilkovnu. Nechci aby me posta nahanela a davala mi (nekdy) papirky s oznamenim do schranky. Zpusob zsilkovny je pro mne mnohem jednodussi.
Toto tvrzení vůbec není pravda.Z vlastní zkušenosti vím že česká pošta někdy ani neodpoví na reklamaci.
Objednal jsem si zboží v zahraničí (Holandsko).Zboží došlo v pořádku až na vyměňovací poštu Praha, tam leží dodnes.Na reklamaci když náhodou vezmou telefon nedovedou odpovědět kde zboží je? Mají naučené odpovědi jako že chybu způsobil brigádník který už u nich nepracuje.
Můžete se sami přesvědčit na sledování zásilek.
Zde jsou čísla zásilek. RU721179269NL
nebo LT411297299NL.
Když se dovoláte na reklamaci řeknou vám že to musí reklamovat ten kdo to posílal.
Když to odesílatel udělá , tak mu ani neodpoví.Česká pošta dělá v zahraničí ostudu naší republice.
Takže na tento lživý příspěvek jsem musel zareagovat.Jen pro upřesnění cena zboží byla
2000,- Kč.
No spoléhat se na příspěvky ostatních je dost diskutabilní. Problém s poštou totiž není systémový, ale lokální. Drtivá většina zásilek stejně dorazí v pořádku. Jen se o tom nikde nedočtete, protože spokojený zákazník nemá potřebu to dávat najevo. Na internetu se dočtete akorát o těch špatných. A když už se objeví nějaký článek, jako třeba tento, tak se tam stejně dozvíte stejnou písničku. Nespokojený zákazník s poštou, který bude vychvalovat konkurenci. Což sice má informační hodnotu, ale ve skutečnosti mohou být dosti zkreslené, způsobenou negativní zkušenosti jedince. Zvláště u těchto příspěvků není jisté, zda se jedná aktuální stav nebo o neustálou kritiku jedince, který poštu použil naposledy před pár lety nebo si jen honí ego a přivlastňuje si něco, co se nestalo. Jako nechci odsuzovat ty, co skutečně mají špatnou zkušenost s Poštou. Jen bych takové příspěvky nebral jako jasnou věc, že Pošta je neschopná. Právě tím, že jde o lokální problém, je právě potřeba to otestovat sám na sebe, zda pošta doručí v pořádku nebo dělá naschvály.
Ten Váš způsob, a způsob zásilkovny, je ovšem identický s tím co má Pošta jako "Balík na poštu" nebo nově "Balíkovna".
Zásilkovna je v pohodě. Ovšem u nich se mi zásadně nelíbí jedna věc. Pokud moje cílové místo nebude mít místo, tak prý balík přenesou do jiného bližšího místa, kde bych si to pak měl převzít. K čemu mi to ale k čertu je, když nejbližší další místo je několik kilometrů dále v sousední obci a nemám auto. Možnost přeposlat balík zpět na mé cílové místo jaksi nikde nevidím. Zatím se to naštěstí nestalo, ale tento nekontrolovatelný přesun jinam mě děsí.
Jeste pred zasilkovnou tu bylo X-kuryrnich sluzeb, osobni odbery eshopu a kde co. Zasilkovna vznikla, tak jako vznikly jine kuryrni sluzby a i kdyby posta fungovala vyborne, tak by nejspise vznikla, vzdyt tak vznikaji firmy v tisicich oborech, vidi prilezitost...
Takze lidi zacali pouzivat zasilkovnu, protoze nabizi neco jineho nez posta a to neco jineho je to, co je pro ne fajn. Primarni duvod nemusi byt nekvalita sluzby posty. Protoze uz to, ze mam pobocku zasilkovny 20 metru od baraku je pro mne lepsi, nez posta co je 200 metru od baraku a i kdyby ta posta co je 200 metru fungovala sebelip, zacnu pouzivat zasilkovnu co mam 20 metru... a o tom to primarne je.
Navic nefunkcnost posty... je to vice trolli kravina a vymysleni si lidi, nez realita, kor pokud zacneme do toho tahat i ostatni a jejcih kvality. Procenta doruceni jsou si velmi podobna, stejne jako dalsi aspekty sluzby.
Spoléhat se určitě ne, ale přihlížet rozhodně ano.
O něčem ale svědčí nárůst balíků zaslaných českou poštou versus nárůst balíků poslaných zásilkovnou. Máme taková data? Pan "bez přezdívky" píše, že za minulý rok poslali více balíků jinými službami než českou poštou. To naprosto jasně svědčí o nespokojenosti lidí s českou poštou. To nelze odůvodnit pouze tím, že spokojení lidé nemají potřebu se vyjadřovat.
Balíkovna je jasná reakce na Zásilkovnu. Balík na poštu zní hezky, pro mně to znamená cestovat 15 minut MHD, protože pošta v naší čtvrti balíky není schopna vydat. A to má 4 přepážky, a je v 2. největším městě republiky. A musím to stihnout do 18:00, kdežto hodně výdejních míst Zásilkovny má delší otevírací dobu. Tedy tahle věta "je ovšem identický s tím co má Pošta jako "Balík na poštu"" neplatí.
"nic nevypovídá o nespokojenosti"
Není to tak dávno, co česká pošta měla faktický monopol na malé balíčky. I přes to, že všichni ví, kde je nejbližší pošta, a byli zvyklí ji používat, je dnes většina zákazníků jinde. To mě přijde jako nespokojenost. Měli potřebu vyhledat jinou službu. Nespokojenost vyvolaná cenou nebo kvalitou služby.
"argumentace, ... je rovněž individuální"
Samozřejmě že je individuální. Je to příklad vyvracející Vaše tvrzení:
"způsob, a způsob zásilkovny, je ovšem identický s tím co má Pošta"
Argumentoval jsem že to není identické. Našel jsem případ, který prokázal že služba je jiná.
tak to máte s ČP kliku, jiní co maj smůlu na depo mají třeba u balíku do ruky tak 50% šanci, že bude doručen do ruky v den kdy bylo oznámeno doručení. Jinak se rovnou posílá sms o nezastižení. Jako je fakt, že když to ČP poslala místo doručení na blbou pobočku a do schránky mi poslali oznámení, že si to mám jet vyzvednout z Počernic do Vysočan, tak mi to po stížnosti přeposlali. Ale to mohli udělat rovnou. Ale to jsou zkušenosti příjemců, které se třeba k tomu velkému odesílateli co s ČP neměl nikdy problém nikdy nedostanou, protože tohle s odesílatelem následně neřešim. Ono kdyby to doručování s ČP bylo vždy tak sluníčkové, tak zásilkovna nikdy nevznikne.
Přesně tak. U nás pošta už několik let balíky vůbec nedoručuje. Když máme štěstí, tak nám pošle oznámení, že k doručení nedošlo a že si máme dojít na poštu. Jinak člověk musí sám sledovat, kde balík je.
Ostatní dopravní služby bez problémů. Chápu, že i jim se občas něco nepovede, ale ČP selhává naprosto systematicky a systémově. Pokud eshop nenabízí jiné doručení, tak je to pro mě důvod poohlédnout se někde jinde.
Je ale rozdíl, když přes zásilkovnu dojde prakticky 100 procent a nemáte co reklamovat a přes ČP je to pořád nějaký problém. A nevyreklamujete nic, protože nejste odesilatel. A řeště třeba s Alzou, že pošta lže o tom, že jste nebyli doma, že Vám uloží zásilku na špatné poště, že balík někam zašantročili a tím pádem chcete vrátit část poštovného. :)
Teď píšete o zásilkovně nebo o ČP? Protože tohle je přesně ta věc, co mi vadí na České poště - že balík náhodně vozí po depech v celém kraji a pak ji uloží na náhodně zvolené poště. Obvykle na nějaké zapadlé s otevírací dobou shodující se s pracovní dobou běžné populace.
Holt mám smůlu, že bydlím na malém městě (Brno), kde ČP některé své služby neprovozuje (například balík na poštu, protože pošta 61300 balíky nedoručuje).
Jinak řečeno: každý máme jen své osobní zkušenosti. Pokud máte to štěstí, že bydlíte v oblasti, kde je funkční pošta, tak budete mít zkušenosti dobré. Já to štěstí nemám, v lepším případě mi chodí SMS typu "dnes mezi 8:00 a 18:00 vám budeme doručovat zásilku", v tom horším v SMS hledám kam že to ten balík směřují a na internetu sleduji, jak balík cestuje po depech. Před dvěma roky mi díky tomu nedodali včas několik vánočních dárků (přestože jejich "první pokus o doručení" proběhl 18.12.) a od té doby se jim vyhýbám. Vy budete mít zkušenost úplně jinou. Já už jim šanci nedávám, zejména kvůli absolutně trapným výmluvám typu "on to asi řidič na depu zapomněl vyložit, zkuste se podívat zítra". Prostě neumí přiznat, že mají chybu v systému. Takže ji těžko kdy opraví. Přitom některé věci by neměly být těžké, například dát do balíku na poštu možnost "sice má bydliště v 61300, ale balík nechte ležet na 60200".
Vyšší nárůst jinými službami než Českou poštou ale nic nevypovídá o nespokojenosti lidí. Ostatně píše, že u pošty nemá problémy. Svým způsobem mezi mě patřím. Od doby co u nás je Zásilkovna, tak si přes něj posílám drobnosti. Ale to rozhodně neznamená, že jsem nespokojen s poštou. Velké zásilky si nechám poslat rovnou domů přes poštu. U drobnosti je mi škoda otravovat pošťáka, když si to mohu vyzvednout osobně. A Zásilkovnu mám blíže, tak využiji ji.
Jinak argumentace, že výdejní místa mají delší otvírací dobu je rovněž individuální. Ne vždy to platí. To záleží jen a jen na výdejním místu. Te náš zavírá už v 16 hodin. Kdežto pošta v po a st je do 18. A já se tam prakticky nijak nezdržím - přijdu, nahlásím, vyzvednu a hotovo.
Zásilkovna se do popředí dostala podstatě až v době, kdy Česká pošta ohlásila, že bude rušit pobočky. Tehdy se mi zdá, že Zásilkovna spustila osvětu, že se bude rozšiřovat všude, i tam, kde končí pošta. Do té doby jsem vlastně o Zásilkovně nic neslyšel. Tehdy to byla jen firmička, která se chtěla konkurovat s Poštou.
Nevím, co vám připadá nepochopitelné na tom, že když něco "reklamuje" - tak to musíte i dokázat. Každý umí řici "rozflákali jste mi (něco) v balíku - plaťte!" .. nebo "vykradli jste mi balík - není to kompletní".
je jasné, že v takovém případě musíte svá tvrzení doložit a protože se balík váží na gramy při podání, tak je nutné ho přinést celý včetně vnitřní výplně, aby se porovnalo to, co vám přišlo, oproti tomu, co odesílatel podal k odeslání
a jak tady zazněla naprosto zásadní věc: je to o různých městech a různých pobočkách. Jako jsou lidi různí, tak i pracovníci pošty jsou různí. Naše zkušenost z Prahy je takové, jakou jsem popsal nahoře.
co se týče toho primárního agumentu - zdalí má smysl mít diskusi - tak z mnoha pohledů ano:
a) má smysl mít stupidní TV show typu "výměna manželek"? - já tedy osobně v životě neviděl jediný díl, ale na internetu se dočtete, že to je báječný způsob jak markentigově tzv. "hodit rukavici do ringu" - a ať se komentující sežerou navzájem.. zkrátka "hot topic"
b) co se týče zásilkovna vs. pošta.. já si osobně myslím, že ta diskuse má velký smysl. Vy to možná vnímáte tak, že tu je pár "kreatur", co si tu hladí nějaké své ego a budou vyřvávat a osočovat druhou stranu, že je totálně mimo a kdesi cosi. ale nezapomeňte na to, že Zásilkovna marketingově dlouhodobě udržuje vztahy s Internet info (Lupa a další) a tedy její marketing BEZPOCHYBY velmi podrobně analyzuje tuto diskusi. Zásilkovně můžete nadávat na FB (když vám to přijde vhodné) - pravděpodobně z toho nic moc nezískáte.. ale periodikum typu LUPA, to je něco jiného.. zde se vám nestane, že nepohodlný komentář bude "omylem" vymazán z existence.. co je na lupě - to je k dohledání skrze google i po více jak 10 letech..
takže ano, diskuse pro a proti danému tvrzení zásilkovny má opravdu smysl. Je to navíc typický subjekt, který zneužívá svého dominantního postavení na trhu k oslabování práv či jejich vymáhání ze strany svých zákazníků.
Před Vánoci se chlubila Česká pošta, že mají statisíce zásilek v přepravě od Zásilkovny a v článku je jen číslo 600 000.
Rozumím tomu tak, že se jedná jen o zrušení části, když Česká pošta je i výdejním místem, nebo doručovatel balíku až domů, ale v rámci depo-depo budou balíky Zásilkovny převáže nadále ?
to je sice k naštvání, že jako příjemce nemůžete reklamovat zásilku (vyjma po doručení a příp. poškození obsahu), ale zaponínáte na podstatnou věc: vy chcete reklamovat SLUZBU (doručení či spíše nedoručení), ale k tomu nemáte zákonný nárok, protože vy jste za tu službu poště nezaplatil..
ano, zaplatil jste e-shopu za dopravu skrze poštu, ale platil jste e-shopu a až ten platil české poště. Takže on je ten, kdo si tu službu u pošty objednal a jediný má právo ji reklamovat.
Pro doplnění diskuze doporučuji přečíst i názory na https://www.lupa.cz/aktuality/obrat-packety-mezirocne-vyrostl-o-121-procent/
To je presne ono, v zasade se zasilkovnou nemam problem... Naopak, je to zajimava nova sluzba. Bohuzel kdyz dojde na lamani chleba, pr zasilkovny je takove "drze", chovani k zakaznikovi taktez a procesy maji diry, ktere by nenavrhnul ani sliz prave vyvrzeny z more a vydavaji to za high tech super sluzbu.
proč si myslíte, že to je jen o losech? Pošta má něco přes rok nového generálního ředitele (Knopa), který odešel z komerční sféry.. některé věci vyhodnotil jako totálně ich-tylní hned po pár týdnech, některé zaberou delší dobu..
nechci se situovat do role "obhájce pošty".. ale taková balíkovna v těch největších pražských pobočkách funguje naprosto EXCELENTNE! - jako až máme s kolegy pocit studu, že ostatní lidi na pobočce předbíháme..
při vstupu vytukáte do terminálu kod baliku a na dané pobočce v Praze se vám rozsvítí číslo za méně jak 20 vteřin.. a to u okénka, které slouží jak jako balíkovna tak i výdejna běžných balíkových zásilek. Já sám to nechápu.. když to číslo natukáme, tak to není o tom, že ten balík "stojí vedle stolu" dané pracovnice.. ona pro něj musí jít do skladu a dohledat ho.. PROC máme v takovém případu amorální výhodu, že náš balík dohledá rychleji než někomu, kdo čeká "jen doporučenou zásilku" - tedy nemá onen kouzelný kod.. a my ho předběhneme u výdeje????
tohle je fakt SVINSTVO..!