tipuji, že Zásilkovna měla platit za pronájem podle objemu zásilek a spor bude v tom, že Zásilkovna nejspíš si myslí, že těch zásilek bylo méně než si myslí majitel.
Zásilkovna má extrémní nepořádek v balících, často netuší, kde jsou, kdy doručí, kdo s nimi kde manipuloval. V distribučních centrem se to přehazuje z leva do prava bez evidence. Tak nějak nevěřím, že není chyba zase na jejich straně a jen svými akcemi a prohlášeními ze sebe dělají oběť.
Jak píše výše RDa, rychlé proplacení zásilek je nějaké podezřelé. Zásilkovna obvykle dělá vše proto, aby se vyhnula proplacení nebo zpochybnila hodnotu, ty její snahy odečítat DPH (ikdyž náhradu dává adresátovi) nebo proplácení pouze nákupní ceny odesílatele (což je problém, když v tom má odesílatel fixní náklady třeba na překlad, manuál, kompletaci) jsou velice časté.
Vite, kdyz chcete z libovolneho duvodu s nemym ukoncit spolupraci, tak se na to typicky dopredu nejak pripravite, a to i na variantu, ze nastane problem. To co nastalo spis nasvedcuje tomu, ze zasilkovna smlouvu ukoncila z minuty na minutu, aniz by se zaobirala tim, ze jaksi tam jeste nejake zasilky jsou. Podotykam, ze jsem podobne chovani videl u ruznych firem, a typicky to byly firmy, ktere spely ke krachu.
Podle jinych informaci to byla smlouva na dobu urcitou, takze jim proste vyprsela.
Ale stejne - kdyby jedna strana vedela ze nebude dalsi smlouva, tak na to depo posle vlastniho cloveka ktery dohlidne na to, aby veskere zasilky byly nalozeny na rozvoz (a z rozvozu se nedorucitelne pak vraceli uz na jine depo) - a co nejde nalozit na rozvozy, tak si to odvezou primo na jine depo.
Jenze realita je takova, ze Zasilkovna jsou cuckari - naivni vyvojari aplikaci, neschopny management, mizerne personalisticke obsazeni, chybejici procesy, produktak co mu to nemysli, a i marni pravnici, co tohle nakonec dopustili. Takze ten prukak zas zaplati podojenej investor, aby "svoji investici" nakoec "ochranil".
I kdyby to byla smlouva na nejakou konkretni dobu, o cemz dost pochybuji, protoze takove se v podobnych situacich neuzaviraji, tak prece vim, kdy ta smlouva konci a nebudu partnerovi posilat k odbaveni zasilky, o kterych vim, ze je jiz odbavit nemuze, kdyz uz zitra nebude parnerem. A i v takovem pripade toho partnera pochopitelne upozornim, ze smlouvu nebudu prodluzovat a zaridim nejake adekvatni ukonceni te spoluprace, v tomto pripade treba nejakou finalni inventurou a predanim nedorucenych zasilek, ktera rozhodne nebude probihat posledni den.
Pricemz samozrejme takovy postup byva deklarovan v uzavrene smlouve.
Jenze ... ja videl ten dil utajeneho sefa, a to bohate stacilo na to abych dosel k zaveru, ze majitelka o logistice nevi vubec nic.
" kdyby Zásilkovna neplatila, tak se mohl se Zásilkovnou "poprat" jiným způsobem, například žalobou a ne takhle uboze."
Jiste, nekteri lide jsou hloupi a jini nebudou ... bude na ne podavat zalobu, a 20let se soudit, aby nakonec nedostal nic, protoze firma mezi tim zavre.
Vite ja mezi svymi zakazniky logisticke firmy mam. Firmy ktere (mimo jine) i obsluhuji prave vpodstate presne totez = vy tam dodate nejake zbozi, oni vam ho uskladni a pak pripadne na zaklade nejake komunikace expeduji. Jestli si myslite, ze si tam muzete jen tak prijet a neco odvazet, tak naprosto zapomente. A pokud nezaplatite, tak pocitejte s tim ze dostanete nejakou lhutu a nasledne bude vse zpenezeno treba v nejake aukci. Naprosto legalni postup.
Navic tu bylo verejne deklarovano, ze jim ty baliky predaji, pokud u toho bude nejaky auditor a oni nalezite dolozi, ze ty baliky maji v evidenci. Vzhledem k tomu, ze to zjevne odmitli, tak se muzu jen domnivat, ze evidence neexistuje, a ze vlastne ani nevedi, jake baliky tam maji. Ted tak maximalne cekaji, kdo se ozve ze balik nedostal a nejak dolozi, ze nejaky dostat mel. Slusny bordel.
Normalni firma by umela obratem rict presny pocet baliku (napriklad). A pochopitelne i dodat jmenovity seznam. Normalni firma bude mit na kazde zasilce nejake ID, takze prekontrolovat to je otazka prehazeni baliku z hromady na hromadu.
Z webu zasilkovny to uz smazali, ale porad se da dohledat, ze presun avizovali uz ke konci cervna. Takze partner prokazatelne dopredu musel vedet, ze konci. A vubec bych se nedivil, kdyby se dotycny rozhodl jim to "zavarit", kdyz teda konci a smlouvu mu teda neprodlouzili... ci treba i vypovedeli treba proto, ze partner nefungoval jak se cekalo. Zmetku, co s koncem smlouvy hazi klacky pod nohy tady kolem nas beha spousta...
Též si myslím, že to bylo tak. Zvlášt proto, že na FB stránce majitele toho depa určené k hejtům proti Zásilkovně on sám tvrdí, že doručoval ještě do 30.8., což je dle komentářů na téže stránce (těch co ještě nestačil smazat...) lež, protože lidé měli balíček v depu již před 30.8. a nikdo se jim ho vůbec nesnažil doručovat... Ale divím se Zásilkovně, že tohle problematické depo (protože sami tvrdí, že smlouvu s ním rozvázali právě proto) využívali až do poslední chvíle, to byla fakt zásadní chyba, za kterou teď budou platit jak mourovatí.
Co píšou jinde, tak Zásilkovna s nimi nebyla delší dobu spokojena. Proto s nimi ukončila, respektive neprodloužila, spolupráci a zásilky jdou nově přes jiné depo.
Skutečnou pravdu nikdo nevydal. Každá strana tvrdí, že za to může ta druhá.
Depo prý tvrdí, že Zásilkovna je odstřihla od systému a tak nemají jak ty balíky předat ani vydat. To co navrhuje Zásilkovna se jim nelíbí, protože z jejich strany by to neměly pod kontrolou. Jakože pro pozdější stížnosti, že nějaký balík chybí nebo chybí peníze za dobírku. Tak by Zásilkovna po ně mohla požadovat odškodné. Proto zřejmě ten auditor, který by nad tím měl dohled.
No a Zásilkovna zase kecá něco o tom, že jim depo odmítá zásilky vydat a nějak s nimi není řeč.
Hele nikdo nezná pravdu. Tak jakékoli takové komenty se berou s rezervou. Zvláště pokud pochází z FB a od rozhněvaných lidi.
Jako může to být i tak, že majitel depa úmyslně zadržuje balíčky, protože má se Zásilkovnou nějaké rozepře. Ale může to být i tak, že nedoručoval proto, že neměl jak, když také tvrdil, že je Zásilkovna odstřihla od systému.
Každopádně souhlasím s poslední větou, že si to Zásilkovna sama pokazila.
Tak když sám majitel depa napsal, že ještě 30. mohl doručovat a Zásilkovna ho odstřihla až 31., tak bych zrovna těmto komentům věřila. Myslím si, že majitel depa se zachoval jako pomstychtivý hajzl (ať už k tomu měl důvod jakýkoliv) a Zásilkovna s tím nepočítala, protože doufala, že do poslední chvíle bude dělat co má a pak se s ním bude dát rozumně domluvit, ale na tohle se může spoléhat nějaký naivní nekňuba a ne obrovská firma.
Tak Zásilkovna není zrovna moc sdílná v tom, kde se balík zrovna nachází.
Tak podací a expediční depo je na stránce tracking.packeta.com vidět vždy i s přesnými časy, v aplikaci je to myslím horší.
Tak Zásilkovna není zrovna moc sdílná v tom, kde se balík zrovna nachází. Kdoví jak to bylo s těmi balíky, u kterých někteří píšou, že je nedostali a to ani ty před 30. Jestli se píše, že jsou to tisíce balíků, tak je klidně možný, že v tom bordelu se může pár balíků zaseknout a nedoručí se hned. To je sice k naštvání, ale nemusí to být nutně tak, jak píšete. U Zásilkovny je normální, že někteří nadávají, kde se jejich balík loudá nebo ztratil. Takto je to vlastně i všude. Nikdo není dokonalý, aby v té hromadě neudělal chybu.
" komentářů na téže stránce (těch co ještě nestačil smazat...) lež, protože lidé měli balíček v depu již před 30.8. a nikdo se jim ho vůbec nesnažil doručovat"
Tak jednak zasilkovna treba neplatila, druhak to ze ma nekdo balicek (a jak to asi tak zjistil? aha, tim ze to tvrdi zasilkovna ...) v nejakem depu, neznamena, ze nekdo jiny zasilku neobdrzel.
Tak jednak zasilkovna treba neplatila,
I kdyby Zásilkovna neplatila, tak se mohl se Zásilkovnou "poprat" jiným způsobem, například žalobou a ne takhle uboze.
druhak to ze ma nekdo balicek (a jak to asi tak zjistil? aha, tim ze to tvrdi zasilkovna ...) v nejakem depu, neznamena, ze nekdo jiny zasilku neobdrzel.
To by byla sakra velká náhoda, kdyby se to stalo všem...
Vy jste Zasilkovnu asi nikdy nepouzil vid?
Na trasovacim odkazu je cela historie, typicky 7+ zaznamu a skenu nez balicek dorazi.
A skenuje se cislo baliku, ktere je ve formatu Znnnnnnnnnn (znak Z a 10 cislic).
A vzhledem k tomu, ze Zasilkovna aktivne kontaktovala majitele baliku na mail, tak se vi kteri tam meli balicek.
Auditor zadny problem nevyresi - protoze databaze je zcela v rezii Zasilkovny, a pokud chteji tak si tam muzou hrabnout rucne a hodit majiteli depa na krk zasilky ktere nikdy nevidel, ale bude jim je dluzit.
Pokud nema depo fyzicky vytisk predavaciho protokolu z kazdeho dne, co jim slouzili, tak nikdy nebude mit navrch v dukazni otazce.