No to chci vidět! Tak příšernou službu, jako je Zásilkovna, jsem ještě nezažil. Překonává to nejhorší, co člověk zná od lowendových kurýrů typu DPD, Geis apod.
Tuhle mi napsali, že zásilku mi namísto do vybraného místa poslali úplně jinam, protože mou vybrané místo je plné. Nikdo se mě na nic neptal, nikdo to nebyl ochoten řešit, prostě trhni si nohou.
Už vidím, jak funguje doručování na adresu. Sice jste měl zaplaceno doručení na adresu Pepa Novák, Nádražní 12, Kotěhůlky, ale kurýr měl plné auto, tak jsme Vám to doručili na adresu Franta Pádlo, Horní Dolní 23. Děkujeme za pochopení.
Ja se pridam k tem, co si stezuji.. posilat zasilky jinam to je fakt lahudka. Ani vybrat vam nedaji a ani presmerovani neni mozne. z box otevrete jen s nekterymi bt chipsety. Dalo by se pokracovat...A kdyz se neco podela nerucej vubec za nic. Posta kdyz neco ztrati nebo rozseka, ma aspon opravne mechanismy.sice priserne byrokraticke ale aspon funguji .
Jak funguje skanzen Česká Pošta?
Tak mi tuhle prisla poskozena zasilka s obrazem. Obraz (grafika) byla znicena, nekdo ty desky ohnul do praveho uhlu (samozrejme pri prejimani to nebylo videt). Mluvil jsem s odesilatelem, at tohle reklamuju, ze to poslal i pojistene na 1000CZK.
Tak jsem vyrazil radeji na postu jeste tentyz den (mate na to jen 2 dny od prijeti!) a udelal jsem opravdu nedobrou zkusenost.
Slecna vubec netusila jak se delaji reklamace, nekolikrat nekam volala, pak zacla vyplnovat 3 dvojstrankove formulare a jeste jeden navic o nejake nahrade skody. Zasilku si prevzala, putovalo to snad nekam do Prahy na posouzeni, i kdyz i sama uznala, ze je to znehodnocene... Podle slecny na poste to nekdo zarovnal, aby se mu to nejspise veslo do krabice.
Kdyz jsem po 40ti minutach odchazel, lidi uz na me pokrikovali... Moje predstava, ze kdyz maji vsechno v pocitaci a jen neco odskrtne byla dost mylna. Kdepak, vsechno se muselo papirove vyplnit znovu a rovnou 3x (samozrejme se i nekolikrat upsala a musela to opravovat).
Uplne chapu, proc je posta tam kde je, kdyz nefunguji rozumne zakladni veci.
Epilog: Reklamace byla zamitnuta, protoze to tahaji ve velkych pytlich a na to to pry nebylo dostatecne zabaleno.
Z vyjadreni v dopisu: "Pro Vasi informaci uvadime, ze doporucene zasilky se vkladaji do pytlu spolecne s ostatnimi zasilkami, jejich povolena hmotnost muze cinit az 2kg. Celkova hmotnost pak cini az 15kg a tyto se prepravuji v klecich s ostatnimi zasilkami, jejichz povolena hmotnost muze cinit az 30kg"...
Osobne si nedovedu predstavit, do ceho by to dotycny musel zabalit, aby placata vec prezila ranu jinym balikem o vaze 30kg.
Na nedostatecne zabaleni to muzou hodit kdykoliv...
Mimochodem, novy obrazek dorazil o par dni pozdeji v naprostem poradku Zasilkovnou... Jo a vsimnete si, jak ma Zasilkovna vyresenou reklamaci - za 5 minut online pres web...
Opravné mechanismy Č. Pošty neexistují! Reklamace jedině osobně na místní poště, jedině ihned po převzetí, jedině se "zabavením" zásilky k údajnému posouzení. Dodali mi otevřený balíček, ve kterém ale naštěstí nic nechybělo (nejspíš zlodějný zaměstnanec nebyl fanda čipů k Arduinu). Musel bych celý balíček odeslat do Prahy "k posouzení" (jako proč, už tak to zadržovali týden v Praze na cle).
Pošta má účelově nastavené postupy reklamace tak, aby nikdo nic nereklamoval.
Kdyby aspoň sousedovi, ti moroni to přesměrovali do místa na druhé straně sídliště, s naprosto pitomou otevírací dobou a zcela ignorovali fakt, že původně vybrané místo jednak volno mělo, když jsem ho vybíral a hlavně už tam na mě jedna zásilka čekala a chtěl jsem to spojit dohromady. Namísto toho jsem cestoval po sídlišti jak pablb. Moje chyba, že jsem věřil tomu, že Zásilkovna bude k něčemu. Už tu chybu víckrát neudělám.
Mám se Zásilkovnou většinově dobře zkušenosti. Funguje to celkem spolehlivě a většinou NDD. Služba Mezi námi, kde se nic netiskne a vše v pohodě dojde je super.
Ale to, co popisujete, změna místa dodání a zákazníku nečum, to se mi už stalo taky. Dokonce jsem jim psal na support hodně podobný příklad :-D
29. 6. 2021, 22:18 editováno autorem komentáře
Já Zásilkovně fandim.
- do Zboxu u nás na vesnici mi přišlo 100% zásilek, rychle a v pořádku
- mým zákazníkům na jejich eshop dám snadno , protože Zásilkovna má modul pro PrestaShop zdarma a k tomu podporu kde jsem schopný se dostat až k vývojáři
- eshopy které sleduji jsou se zásilkovnou spokojeni a pokud došlo k problému tak to podpora vyřešila
Samozřejmě někdo jiný může mít uplně jinou zkušenost ale osobně vnímám Zásilkovnu pozitivně a jako rostoucí firmě jí fandim a poskytuju jim občas info pro vývoj toho modulu
S Českou poštou se tohle děje běžně. Objednáte si za příplatek "balík do ruky" na určitou adresu. Příjemce ale dostane zprávu, že "z technických důvodů nebylo doručení provedeno" a že si má pro balík dojít někam úplně jinam. Tedy v lepším případě, v horším se nedozví vůbec nic a musí sám iniciativně pátrat, kde sakra ten balík je.
Objednáte si za příplatek "balík do ruky" na určitou adresu. Příjemce ale dostane zprávu, že "z technických důvodů nebylo doručení provedeno" a že si má pro balík dojít někam úplně jinam.
To se mi také stalo. Ptal jsem se, jestli dostanu slevu, když jsem zaplatil za něco, co nesplnili. Prý ne. Tak už se této službě vyhýbám. Kdysi mi měli doručit balík domů a místo toho jsem dostal zprávu, že balík byl poškozen a že si ho musím vyzvednout na pobočce. Tak jsem si ho vyzvedl a poškozen nebyl, prý jen nestíhají rozvážet...
Kdybych chtěl urychlit zánik ČP, doporučil bych jim ať propustí další doručovatele, třídiče a úředníky z přepážek a najmou více středního a vyššího managementu.
Co je na tom divneho?
Nějak mi to nedává smysl. V menších městech a vesnicích přece také žijí lidé, kteří si nechávají posílat zásilky. Cožpak by se v takové pobočce pošty neuživily výdejní boxy a třeba ještě bankomat a kontaktní místo státní správy? Opravdu je tam tak slabá poptávka po takových službách? Nebo je nutné, aby to zkrachovalo a aby totéž znovu vybudoval soukromý subjekt? Připadá mi, že služby v menších městech už zachraňují jen vietnamské večerky a prodejny kebabu.
Připadá mi, že služby v menších městech už zachraňují jen vietnamské večerky a prodejny kebabu.
Divíte se? Tak se zeptejte průměrného Čecha, ideálně ještě čerstvého absolventa jakékoliv školy, jakou si představuje pracovní dobu, jakou si myslí, že dostane výplatu, kolik by chtěl dovolené a jestli vydrží 8hodinovou šichtu bez mobilu. No a pak mu nabídněte práci na maloměstě nebo dokonce vesnici...
Praha, sídliště. Místní pobočka České pošty má přes víkend zavřeno, ve všední den pár dní v týdnu do šesti, jinak do čtyř (!). Ráno od devíti nebo deseti, samozřejmě polední přestávka. Fronty běžně na půl hodiny.
Místní výdejní místo zásilkovny otevřené do sedmi každý den kromě neděle, fronty žádné. Kam pak si asi nechám poslat zásilku?
Víte, tohle je naprosto špatně položená otázka. Samozřejmě že zásilky určité velikosti si necháte poslat třeba do té místní výdejny zásikovny. Nikdo Vám to přece neupírá.
Ale to na té poště přece vědí taky, že jejich konkurence je v rozvážení balíků rychlejší, pružnější, a taky (ne vždycky) levnější - ale opakuji, pořád hovoříme pouze a pouze o těch balících, jenomže na tý poště poskytujou i další služby. Takže, kdyby se ta místní pobočka pošty zavřela, lidi by asi radost neměli. Si vemte jen takové důchodce, co by si museli dojíždět pro důchody na poštu o pár kiláků dál na jinou poštu a tam stát ještě větší frontu.
No jo, další služby... Ale jaké? Posílání dopisů, koresponďáků a pohlednic? To už jsem hodně dlouho nepotřeboval. Posílání a vyplácení složenek? Proboha na co, když to jde poslat převodem? Já nevím, když přemýšlím, kdy jsem řešil na poště něco jiného, než vyzvednutí nějakého balíku nebo dopisu, tak to už je asi hodně dávno...
Možná ještě párkrát něco na Czechpointu, ale to bylo třeba ověření na NIA a to stačilo jednou. S eObčankou není potřeba ani to...
Takže jo, pobočka pošty nabízí ještě další služby - ale otázka je, jak často je potřebuji. Jo a taky asi nikde jinde mi při vyzvednutí balíčku nevnucují losy. To je taky velký bonus, fakt že jo...
Občané nemají povinnost přijít na chuť bezhotovostnímu platebnímu styku.
Nemají... pak ať si holt vystojí frontu na poště. Problém je ale v tom, že kromě velkých poboček, kde si mohou dovolit mít pro ně samostatnou přepážku, kvůli nim čekají i ti, kdo si jdou jen vyzvednout balíček nebo doporučený dopis.
pořád hovoříme pouze a pouze o těch balících, jenomže na tý poště poskytujou i další služby.
Jestli doručování balíků dělají soukromé firmy, pak je to asi ziskové a té poště by to pomáhalo vydělat na ostatní služby, které tak ziskové nejsou. Jinak bude jen zkracovat otevírací dobu a nabízené služby a nakonec tu pobočku stejně zavřou.
To je jako u té prodejny, čím více toho nabízí, tím více tam lidé chodí, tím více peněz tam utratí a tím více je prodejna rentabilní. Ti Vietnamci dobře vědí, proč kromě potravin nabízejí v prodejnách další sortiment. Jsou zvyklí, že se o ně nikdo nepostará, tak se víc snaží.
Ale vůbec ne, asi jste to špatně pochopil, oni žádné pobočky fyzicky nezřizují. Jak si ostatně můžete přečíst výše v článku "..Jde zpravidla o stávající výdejní místa, která disponují dostatečnou kapacitou pro umístění většího počtu zásilek" Takže, nikoliv pobočky, ale externí výdejní místa, což jsou a dobře to víte, trafiky, vietnamské obchůdky a podobně, kde ty přišlé balíky hodí někam do kouta nebo pod stůl. Státní pošta v takovém bordelu fungovat nemůže
Mimochodem, jestli čtu správně asi v půlce článku "..Prostřednictvím programu se může do rozvozu zásilek na adresu zapojit téměř každý. „Stačí mu k tomu osobní automobil a živnostenský list s koncesí na provozování nákladní autodopravy do 3,5 tuny,,," což je ale poněkud rozdíl od tvrzení v úvodu "..nově jim zásilky nebudou doručovat třetí strany, ale přímo řidiči Zásilkovny,“. , takže takto se ta spolehlivost a kvalita spravit nemusí
Loni jsem se v Zásilkovně ohledně služby Doručení na adresu ptal na situaci, když nikdo nebude doma. Odpověď byla, že to zkusí ještě jednou a pak balíček vrací odesílateli ... Navíc po zkušenosti se Z-Boxem, kdy nedokázali doručit balíček vůbec (viz komentář na https://www.lupa.cz/aktuality/obrat-packety-mezirocne-vyrostl-o-121-procent/) už mojí důvěru těžko získají. Na druhou stranu, doručení na pobočku jim jde dobře, to se musí nechat.
No nechci hanět zásilkovnu, ale chtěl jsem něco poslat dceři. Nejprve problém, jak získat eiketu (oni mi ji na výdejně fakt nevytisknou?) abych skončil na rozměrech (50cm he fakt drsný limit). Takže ČP. A to pomíjím tu "jednoduchost" pro generaci s tlačítkovými mobily.
A k tomu doručení domů - no nevím, zda všichni pracují HO, ale normálně pracující nejsou dopoledne doma. Doufám tedy (když nemají ty pobočky), že to budou zkoušet víckrát (až budu doma) a ne že to nechají na chodbě přede dveřmi (jako to dělá jiná úžasná We-Do služba) a já se o "doručení" dozvím až rozkliknutím trasovacího mailu (a naštěstí ten balíček přede dveřmi ty dvě hodiny vydržel). Takhla aspoň vím, kde zásilku najdu, že mi ji nikdo nečórne a já si ji když tak vyzvednu po cestě z práce (a ne v jiném městě).
Já vím, že ČP má hodně much, ale ta jistota, že máte kam jít, když se doručení nepodaří na první dobrou je prostě výhodou (nemluvě inbterativní službě při odesílání).
Tak tedy jsem napjatý, zda v zásilkovně mají hlavu na myšlení, nebo to je jen buzzword.
Fandím každé konkurenci České pošty. Ta je schopna nedoručit balíček do domova pro seniory, nechat přes 10 dnů ležet na poště (dodací pošta Brno 15, ten Domov je téměř za rohem), neinformovat odesilatele (email byl na dodacím lístku) a ještě si za to říct 99 Kč. Máma, skoro 90 let má problém s pamětí, velmi špatně pohyblivá.
Z mého pohledu, pohledu eshopaře, je zásilkovna jedna z nejhorších přepravních služeb. Narozdíl od České pošty a PPl mají dlouhou dobu dodání, nepřijedou si pro balíky a mají arogantní podporu, nejsou schopni řešit reklamace, prostě se na to vykašlou.
Služba Zásilkovna domů je tragická, nejenže mi napíší že adresa neexistuje, ale mají dodání např. 10 dní.
Asi naštvu hodně lidí, ale osobně garantuji dodání do druhého dne u České pošty. Za dva roky fungování ani jedna ztracená zásilka, jedno zpoždění,
Zásilkovna: 3 ztracené balíky, neschopný personál, dlouhá doba dodání.
Kdyby po zásilkovně nepásli zákazníci, nemáme ji.
Až otevřu obchod zruším je, nemudu mít čas běhat na podací místo.
Všem přeji krásný den
Alena K.