No to chci vidět! Tak příšernou službu, jako je Zásilkovna, jsem ještě nezažil. Překonává to nejhorší, co člověk zná od lowendových kurýrů typu DPD, Geis apod.
Tuhle mi napsali, že zásilku mi namísto do vybraného místa poslali úplně jinam, protože mou vybrané místo je plné. Nikdo se mě na nic neptal, nikdo to nebyl ochoten řešit, prostě trhni si nohou.
Už vidím, jak funguje doručování na adresu. Sice jste měl zaplaceno doručení na adresu Pepa Novák, Nádražní 12, Kotěhůlky, ale kurýr měl plné auto, tak jsme Vám to doručili na adresu Franta Pádlo, Horní Dolní 23. Děkujeme za pochopení.
Ja se pridam k tem, co si stezuji.. posilat zasilky jinam to je fakt lahudka. Ani vybrat vam nedaji a ani presmerovani neni mozne. z box otevrete jen s nekterymi bt chipsety. Dalo by se pokracovat...A kdyz se neco podela nerucej vubec za nic. Posta kdyz neco ztrati nebo rozseka, ma aspon opravne mechanismy.sice priserne byrokraticke ale aspon funguji .
Jak funguje skanzen Česká Pošta?
Tak mi tuhle prisla poskozena zasilka s obrazem. Obraz (grafika) byla znicena, nekdo ty desky ohnul do praveho uhlu (samozrejme pri prejimani to nebylo videt). Mluvil jsem s odesilatelem, at tohle reklamuju, ze to poslal i pojistene na 1000CZK.
Tak jsem vyrazil radeji na postu jeste tentyz den (mate na to jen 2 dny od prijeti!) a udelal jsem opravdu nedobrou zkusenost.
Slecna vubec netusila jak se delaji reklamace, nekolikrat nekam volala, pak zacla vyplnovat 3 dvojstrankove formulare a jeste jeden navic o nejake nahrade skody. Zasilku si prevzala, putovalo to snad nekam do Prahy na posouzeni, i kdyz i sama uznala, ze je to znehodnocene... Podle slecny na poste to nekdo zarovnal, aby se mu to nejspise veslo do krabice.
Kdyz jsem po 40ti minutach odchazel, lidi uz na me pokrikovali... Moje predstava, ze kdyz maji vsechno v pocitaci a jen neco odskrtne byla dost mylna. Kdepak, vsechno se muselo papirove vyplnit znovu a rovnou 3x (samozrejme se i nekolikrat upsala a musela to opravovat).
Uplne chapu, proc je posta tam kde je, kdyz nefunguji rozumne zakladni veci.
Epilog: Reklamace byla zamitnuta, protoze to tahaji ve velkych pytlich a na to to pry nebylo dostatecne zabaleno.
Z vyjadreni v dopisu: "Pro Vasi informaci uvadime, ze doporucene zasilky se vkladaji do pytlu spolecne s ostatnimi zasilkami, jejich povolena hmotnost muze cinit az 2kg. Celkova hmotnost pak cini az 15kg a tyto se prepravuji v klecich s ostatnimi zasilkami, jejichz povolena hmotnost muze cinit az 30kg"...
Osobne si nedovedu predstavit, do ceho by to dotycny musel zabalit, aby placata vec prezila ranu jinym balikem o vaze 30kg.
Na nedostatecne zabaleni to muzou hodit kdykoliv...
Mimochodem, novy obrazek dorazil o par dni pozdeji v naprostem poradku Zasilkovnou... Jo a vsimnete si, jak ma Zasilkovna vyresenou reklamaci - za 5 minut online pres web...
Opravné mechanismy Č. Pošty neexistují! Reklamace jedině osobně na místní poště, jedině ihned po převzetí, jedině se "zabavením" zásilky k údajnému posouzení. Dodali mi otevřený balíček, ve kterém ale naštěstí nic nechybělo (nejspíš zlodějný zaměstnanec nebyl fanda čipů k Arduinu). Musel bych celý balíček odeslat do Prahy "k posouzení" (jako proč, už tak to zadržovali týden v Praze na cle).
Pošta má účelově nastavené postupy reklamace tak, aby nikdo nic nereklamoval.
Kdyby aspoň sousedovi, ti moroni to přesměrovali do místa na druhé straně sídliště, s naprosto pitomou otevírací dobou a zcela ignorovali fakt, že původně vybrané místo jednak volno mělo, když jsem ho vybíral a hlavně už tam na mě jedna zásilka čekala a chtěl jsem to spojit dohromady. Namísto toho jsem cestoval po sídlišti jak pablb. Moje chyba, že jsem věřil tomu, že Zásilkovna bude k něčemu. Už tu chybu víckrát neudělám.
Mám se Zásilkovnou většinově dobře zkušenosti. Funguje to celkem spolehlivě a většinou NDD. Služba Mezi námi, kde se nic netiskne a vše v pohodě dojde je super.
Ale to, co popisujete, změna místa dodání a zákazníku nečum, to se mi už stalo taky. Dokonce jsem jim psal na support hodně podobný příklad :-D
29. 6. 2021, 22:18 editováno autorem komentáře