Já Zásilkovně fandim.
- do Zboxu u nás na vesnici mi přišlo 100% zásilek, rychle a v pořádku
- mým zákazníkům na jejich eshop dám snadno , protože Zásilkovna má modul pro PrestaShop zdarma a k tomu podporu kde jsem schopný se dostat až k vývojáři
- eshopy které sleduji jsou se zásilkovnou spokojeni a pokud došlo k problému tak to podpora vyřešila
Samozřejmě někdo jiný může mít uplně jinou zkušenost ale osobně vnímám Zásilkovnu pozitivně a jako rostoucí firmě jí fandim a poskytuju jim občas info pro vývoj toho modulu
Objednáte si za příplatek "balík do ruky" na určitou adresu. Příjemce ale dostane zprávu, že "z technických důvodů nebylo doručení provedeno" a že si má pro balík dojít někam úplně jinam.
To se mi také stalo. Ptal jsem se, jestli dostanu slevu, když jsem zaplatil za něco, co nesplnili. Prý ne. Tak už se této službě vyhýbám. Kdysi mi měli doručit balík domů a místo toho jsem dostal zprávu, že balík byl poškozen a že si ho musím vyzvednout na pobočce. Tak jsem si ho vyzvedl a poškozen nebyl, prý jen nestíhají rozvážet...
Kdybych chtěl urychlit zánik ČP, doporučil bych jim ať propustí další doručovatele, třídiče a úředníky z přepážek a najmou více středního a vyššího managementu.
S Českou poštou se tohle děje běžně. Objednáte si za příplatek "balík do ruky" na určitou adresu. Příjemce ale dostane zprávu, že "z technických důvodů nebylo doručení provedeno" a že si má pro balík dojít někam úplně jinam. Tedy v lepším případě, v horším se nedozví vůbec nic a musí sám iniciativně pátrat, kde sakra ten balík je.