Vlákno názorů k článku
Zelené koloběžky Lime dočasně zmizí z ulic Prahy 2 od Michal Kubeček - Nejen na Praze 2. Připadá mi, že tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 10. 2018 8:13

    Michal Kubeček

    Nejen na Praze 2. Připadá mi, že tak první dva týdny všichni poslušně jezdili po silnici, pak to začali první "odvážlivci" zkoušet po chodníku a když se nic nedělo, začali se postupně nabalovat další, až do současného stavu, kdy už nejezdí po silnici skoro nikdo. Kdepak je asi naše bdělá a ostražitá městská policie?

  • 26. 10. 2018 10:55

    pti.con (neregistrovaný)

    Podle jednoho novinářského průzkumu konkurenčního informačního serveru je česká policie rozdělená na dva tábory, kdy jeden tábor vykazuje jezdce z chodníku na cestu a druhý z cesty na chodník, nicméně s jednotným názorem, že oba tábory by raději viděly jezdce na chodníku a je to logické. Jezdec na cestě nemá dostatečnou rychlost, relativně brzdí provoz, nemá helmu a při primitivním "škobrtnutí" mohou být pro jezdce následky fatální. Na chodníku by "měli" být samozřejmě jezdci ohleduplní, neagresivní, ale k tomu zase jednotlivce nemůžete donutity stejně tak jako nedonutíte žádného řidiče neustále dodržovat pravidla silničního provozu. Souhlasím s vykazováním jezdců do cyklopruhů a kde nejsou, na chodník. Nutno připomenout, že Praha je metropole. Nabobtnalá bublina nekvalitní zanedbané dopravní infrastruktury, neukáznění chodci, jezdci, řídiči, chlastací vozítka, koňské povozy, kázeň je nikde, kdo není agresivní, nikam se nedostane. Co s tím chcete dělat? ... Nápady jsou a nejsou nové. Dokončit vnější okruh, dokončit vnitřní okruh, odstranit kočičí hlavy z historicky nebo památkově nevýznamných míst, zavést ekologické zóny, dostavět metro. Doprava se uvolní, Praha se provětrá a sklidní (ale spadnou mosty).

  • 26. 10. 2018 10:59

    Martin P.

    Přeplněnou MHD ,neukázněné chodce, jezdce, ebike a escooter, chlastací vozítka a koňské povozy žádný ..... vnější okruh, dokončit vnitřní okruh, odstranit kočičí hlavy z historicky nebo památkově nevýznamných míst, zavést ekologické zóny, dostavět metro..... nevyřeší.

  • 26. 10. 2018 12:57

    peci1

    Jezdim na (bezmotorove) kolobezce po Praze. Kde to jde, jedu po cyklopruhu/stezce. Kde nic takoveho neni, je to samozrejme o zvazeni pro a proti. Jizdou po silnici muzu brzdit auta, coz neni prijemne ani mne, ani jim (nicmene mam na to pravo). Nekdy zvolim jizdu po chodniku, protoze to je na danem miste zjevne nejlepsi reseni, ale pak se snazim dodrzovat 2 zasady: 1) pohybovat se max. rychlosti spechajiciho chodce, prsty pripravene na brzdach, 2) nepouzivat hubu a zvonek - kdyz mi nekdo prekazi, proste jeste vic zpomalim nebo sesednu (ja jsem na chodniku vetrelec, chodec tim nema nijak trpet).

    Prijde mi, ze kdyby se takove zasady rozsirily (a vyzadovaly), byl by to hezky kompromis pro vsechny. Ani ja nemam rad tupce, co jedou po chodniku 30 km/h.

  • 26. 10. 2018 13:27

    Michal (neregistrovaný)

    Dělám to stejně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).