Treba lide kteri maji VDSL maji typicky tech provideru k dispozici vicero, take lide , kteri jsou na exUPC mohou mit sluzbu od Vodafone nebo T-Mobile a mozna existuji i dalsi pripady. Takovych lidi nemusi byt uplne zanedbatelny pocet a zaroven je pro ne koordinace stareho a noveho pri prechodu pomerne dulezita.
Neobhajuji vznik té legislativy, zvlášť tato je šita hodně horkou jehlou, ale cílem evidentně nebyla finanční úspora mezi poměrnou částí výpovědní lhůty a 30 denní výpovědní lhůtou (byť při běžné ceně za kolem 500 Kč/měs. to stokoruny být rozhodně mohou...), ale to, aby zakazník nelítal mezi dvěma poskytovateli a koordinoval je - takto dá mandát novému a ten to zajistí jako je to u bank, pojišťoven apod.
To že se dá služba jednodušeji zmigrovat v rámci CETINu nemá vliv na to, že máte smluvní vztah s opuštěným operátorem a musíte uzavřít smlouvu s novým. Legislativa umožní to, aby tyto dvě smlouvy s dvěma nezávislými poskytovateli navazovaly a poskytovatelé se zkoordinovali ohledně termínu změny a spuštění nové respektive ukončení původní smlouvy.