Vlákno názorů k článku
Změnu na Oneplay nechtěli a teď ani nemohou službu snadno zrušit, varuje dTest od RRŠ - Moje poslední pokusy řešit něco s O2 (ne,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 5. 2025 19:19

    RRŠ
    Moje poslední pokusy řešit něco s O2 (ne, OnePlay to nebylo) vypadaly následovně:
    • Na telefonu chytrá horákyně, oznamuje, že jsou přetíženi a pokud nechci dlouho čekat, mám využít MojeO2. Vyčkávám na lince (protože můj problém v appce nevyřeším), ale po 30 sekundách je hovor ukončen. Volám znova, chytré horákyni důrazně sděluji, že nemá zavěšovat, a čekám cca 20 minut na operátora - který mi neumí pomoct a doporučí mi využít MojeO2. (Tohle se mi stalo cca 5× v uplynulém měsíci.)
    • Zkusím využít MojeO2, ale nedaří se přihlásit, protože SMS kód přichází později, než za 5 minut. Zkouším opakovaně. Hledám podporu, ale je tam jen chatbot. Ten si nechá vysvětlit, co potřebuji, ale neporadí. Doporučuje mi využít chatbota na stránkách MojeO2! Hle - důkaz, že AI si zatím neuvědomuje sama sebe. ;-D (Opakovaně 2× v posledním měsíci.)
    • Dojdu na pobočku, kde je fronta pěti lidí, kterou zhruba hodinu obsluhuje jediný pracovník ze tří - další dva mají na hlavě sluchátka a odbavují telefonáty šťastlivců, kteří se probojovali na telefonní podporu. Pracovník mi nepomohl, ale alespoň poradil. A nezapomněl mi nabídnout rychlejší internet a OnePlay - což jsem s díky odmítl.
  • 20. 5. 2025 18:26

    Aleš Příhoda

    Dneska jsem to chtel zrusit a infolinka O2 rikala, ze se s operatorem neda spojit, ze jsou vytizeni. Tak jsem zkousel plechovku 3x, aby me spojila. A ta to po trech pokusech natvrdo zavesila. Takze asi tak. Takhle to dopadne mily state, kdyz budes podporovat velke operatory a nicit ty male. Mame, co jsme ochotni tolerovat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).