Zákazníků mají půl milionu, prodaných kusů zboží ani ne milion kusů. A já se ptám, to je málo. Vlastně se neptám. Jejich zákazník si u nich koupí průměrně jenom dva kusy oblečení za rok. To přece není lovebrand.
Majitelé dluhopisů asi mohou být ok, firmu si když tak někdo koupí, ale mohli by přestat s tím toxickým nápadem dělat pro zákazníka vše zdarma (ohromné vratky) a nenutit ho k nákupu. Stačí prostě eshop s oblečením. Když budou mít dobré a za rozumné ceny, tak si třeba najdou i zákazníky, o které opravdu stojí. O ty, co chtějí utrácet, pravidelně. Jsem zase chytrej jak rádio :)
Opet oba spatne:
Fanda ani nevi co je dnes vlastne termin "toxicky" (zoot jen dela to, co je na zapade i vychode zcela bezne) a "vikingsky chlapec" ze satnetu ani netusi jak jsou v cine ochotni nejen ze vratit prachy, ale i za cenu ze si zakos necha puvodni zbozi (zadna posilacka zpet, pokud to neni nad nejaky unosny limit, coz v pripade obovi nebo satu z ciny... pfff).
Chudáci ti "šťastlivci", na něž se v loňském roce dostalo v rámci interního upisování firemních dluhopisů mezi nejlukrativnější klientelu.. sám dodnes moc nechápu, jak vypadá taková "lukrativní klientela", co utratí ročně aspoň 50.000 Kč v takovém druhořadém low-costu.. fakt to nechápu.. buď ty prachy mám - a kupuji prvotřídní značky - nebo na ty značky prachy nemám - ale pak nemám ani 50.000 na nákupy v Zootu za rok..