Popravdě jsem nečekal, že budu muset tak jednoduchou věc vysvětlovat, ale no dobrá. Buď objednávám pouze tam, kde mají vlastní rozvoz a pokud nemají, tak tam logicky neobjednávám. Případně pokud je to více obědů najednou a nabízí jídlo v krabičkách, tak není problém tam vyslat zástupce a ten tam dojede sám. I to je lepší varianta, než podporovat prostředníky, kteří si účtují nesmyslné poplatky.
máte naprostou pravdu.. ale víte jak.. Čuprovi se JEDNOUj podařil majstštyk s tím, že ODKOUKAL cizí nápad (Groupon).. který tu nebyl a po 2-3 letech ho Miton odkoupil (údajně za desítky mil Kč). Miton sám žije z toho, že je puuhý předprodejce start-upů - levně nakupí / draze o pár let později prodá.. nicméně studentovi Čuprovi těch pár desitka mega tak popletlo hlavu, že si najednou o sobě začal myslel, jaký je ojedinělý a úžasný podnikatel - a tak rozjíždí dámejídlo.. co na tom, že nic nevydělává, počítá se přeci "podíl na trhu".. včas si ještě uvědomí, že to je peklo a střelí to raději někomu jinému.. prý s kecy, že se chce věnovat něčemu jinému - Rohlík.. no můžeme jen čekat, až vítězoslavně prohlásí, že i ten Rohlík prodal ještě někomu hloupějšímu.. . takto "podnikat" umí tzv. každý (kdo na to má prostředky).. PODNIKAT, ABY FIRMA VYDELALALA .. umí jen někteří a Čupr to fakt není. Se Slevomatem měl štěstí a to je vše.
Než-li bullshitovy komentář vyzirky služeb, by mě spíš zajímalo -jak to může jít takhle do ztráty? Personální náklady, reklama, provoz, investice? Zároveň je divné, proč Rockaway pořád živí ztratovy projekt, kor transferem relativně úspěšného managera (rozumějme draheho). Že by to šlo o dům dál?